نصاب ترمووود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نصاب ترمووود
نوشته شده در شنبه 8 تير 1400
بازدید : 203
نویسنده : websazaan

نمای ترمووود بعنوان یکی از قدیمی ترین متریال های شناخته شده به دست بشر میباشد که با خشک کردن چوب مقاومت آن را در برابر فرسایش بالا میبرد .

مفتخریم که با پرسنل اجرائی توانمند و استاد کار با سابقه درخشان در زمینه طراحی ، نظارت و اجرای نمای ترمووود با استفاده از روش های نوین و تجربه و دانشی روز افزون در این صنعت به دست که این امر موجب شده ما بعنوان یکی از بهترین نصاب ، مجری نصب و پیمانکار نصب ترموود در کشور شناخته شده و آمادگی خود را جهت فروش ، طراحی ، نظارت و اجرای نماهای ترموو با بهترین کیفیت درسراسر کشور را اعلام می داریم . در ادامه تعدادی از پروژه های اجرا شده توسط این مجموعه را خواهیم دید .

 

اکثر چوب های ترمووود که در نمای ساختمان بکار می روند چوب های Pine از مغز درخت کاج تهیه شده اند، برای جلوگیری از شل شدن حلقه های سالیانه چوب بهتر است هنگام نصب، مغز چوب به سمت داخل(به سمت زیر سازی) قرار گیرد تیم اجرای نصب ترمووود برای نصب ترمووود می تواند از روش های سنتی مثل میخ و چکش و یا روش های جدیدتر مانند تفنگ میخ زنی استفاده کند . در هنگام استفاده از میخ بایستی توجه داشت که سر میخ از سطح کار بیرون نباشد یا بلعکس داخل کار فرو رفتگی ایجاد نکند، هنگام کار با چکش نیز باید دقت داشت که از برخورد بیجای چکش و چوب جلوگیری کنیم همچنین نصاب و مجری نصب و پیمانکار ترمووود باید برای استفاده از پیچ بجای میخ باعث ایجاد استحکام بهتری در اتصال بین دو چوب چوب نما و چو زیر سازی) می گردد .




:: برچسب‌ها: نصاب ترمووود ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: