پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
وبسازان نوین همون چیزی که کسب و کارت نیاز داره
نوشته شده در سه شنبه 24 اسفند 1400
بازدید : 153
نویسنده : websazaan

وبسازان نوین، همون چیزی که کسب و کارت نیاز داره

 

طراحی سایت وردپرسی در کرج

تیم وبسازان نوین از طراحان و توسعه دهندگان سایت وردپرسی واقع در کرج، وب سایت های سفارشی، پاسخگو و سازگار با سئو سایت را برای مشاغل در کرج و سراسر ایران ایجاد می کنند. ما وب سایت های وردپرسی پویا، زیبا و با کارایی بالا می سازیم، در وبسازان نوین، یک شرکت پیشرو در طراحی سایت وردپرس در کرج، ما عاشق توسعه وب سایت با CMS وردپرس هستیم. توسعه دهندگان بسیار با تجربه وردپرس ما به طور مرتب روی سفارشی کردن قالب ها، افزونه ها و نگهداری سایت های وردپرس کار می کنند و به طور مرتب در لیست برترین شرکت های توسعه وب وردپرس در کرج قرار می گیرند.

سایت کسب و کار شما نه تنها شخصیت آنلاین شماست، بلکه باید به عنوان مرکز تمام برندسازی و بازاریابی آنلاین شما عمل کند. وب سایت شما نه تنها باید عالی به نظر برسد، بلکه باید بسیار سریع و کاربر پسند باشد. با توجه به اینکه اکثر مشتریان شما از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند، سایت شما باید در تلفن های همراه و تبلت ها به زیبایی نمایش داده شود.

همچنین مهم است که به یاد داشته باشید، یک وب سایت بدون ترافیک بی فایده است. علاوه بر این، صرف به دست آوردن ترافیک سایت، پولی را در بانک نمی گذارد. طراحی سایت خوب به جذب مشتری کمک می کند تا ترافیک شما را به حداکثر برساند. به همین دلیل است که ما خود را به عنوان یک شرکت توسعه سایت نمی فروشیم. در واقع، عمدتاً وب‌سایت‌هایی را برای مشتریان بازاریابی دیجیتال خود ایجاد می‌کنیم.

برآوردگر بودجه بازاریابی دیجیتال ما را مرور کنید

تمامی وب سایت هایی که توسط تیم مجرب وبسازان نوین طراحی و ساخته شده اند، کاملاً متعلق به مشتریان ما هستند (بدون هزینه ماهانه) و براساس محبوب ترین و پیشرفته ترین سیستم مدیریت محتوای وردپرس ساخته شده اند. این تضمین می کند که هر کسی می تواند پشت کار ما بیاید و به کار ما ادامه دهد. مهمتر از همه، ما وب سایت شما را از پایه و با در نظر گرفتن سئو سایت می سازیم.

برای تسلط بر گوگل آماده اید؟

سئو سایت وبسازان نوین در کرج خدمات طراحی و توسعه وب سایت مقرون به صرفه ای را ارائه می دهد که برای بازگشت سرمایه ساخته شده است. اگرچه قیمت‌های وب‌سایت ما شامل سئوی بلندمدت برای رتبه‌بندی جستجوی ارگانیک نمی‌شوند، اما پایه محکمی برای کسب‌وکار شما دارند. از آنجایی که ما در درجه اول یک شرکت سئو هستیم، مدل کسب و کار ما حاشیه زیادی برای توسعه وب ندارد. علاوه بر این، شما همچنین با یک طراحی وب سایت سازگار با سئو مواجه می شوید که در نهایت به ما امکان می دهد وب سایت هایی با کیفیت بسیار بالا با قیمت های بسیار رقابتی ارائه کنیم.

وب سایت هایی که برای سئو ساخته شده اند

داشتن یک وب سایت عالی در صورتی که هیچ کس از آن بازدید نکند، سود چندانی ندارد. به همین دلیل است که سئو به ساخت یک وب سایت کاملاً متفاوت از سایر موارد نگاه می کند. ما سایت را با در نظر گرفتن بازاریابی و نه لوازم آرایشی طراحی می کنیم. وب سایت هایی که ما می سازیم یک هدف دارند.

بسیاری از صاحبان مشاغل فکر می کنند که وقتی یک وب سایت ساخته می شوند، بهینه سازی موتورهای جستجو نیز شامل می شود. اگرچه بسیاری از طراحان وب و شرکت های وب سایت ادعا می کنند که چنین است، اکثر شرکت های توسعه وب اطلاعات کمی در مورد سئو سایت دارند. اکثر توسعه دهندگان وب سایت هایی می سازند که "زیبا" به نظر می رسند. این به سادگی یک مجموعه مهارت متفاوت است.

سرعت وب سایت

امروزه بیش از هر زمان دیگری، مردم حاضر نیستند منتظر بارگذاری یک وب سایت باشند. مردم اطلاعات خود را فورا می خواهند. با پیچیده تر شدن وب سایت ها، سرعت وب سایت مشکل تر می شود. این با افزایش روزافزون استفاده از تلفن همراه تشدید شده است. بسیاری از وب‌سایت‌ها در وای‌فای سریع ظاهر می‌شوند، اما بارگیری آن‌ها تقریباً بلافاصله در دستگاه‌های تلفن همراه می‌تواند یک چالش باشد.

سرعت وب سایت برای تجربه کاربران شما و همچنین سئو سایت بسیار مهم است. مشتریان سئوی مدیریت شده ما، طیف کاملی از بهینه سازی سرعت را برای وب سایت های خود از جمله DNS پیشرفته دریافت می کنند. ما هر سایت را بررسی می کنیم و سرعت را در یک سطح بسیار دقیق تجزیه و تحلیل می کنیم تا قابلیت استفاده را تضمین کنیم.

گوگل به وب سایت هایی که تجربه کاربری عالی ارائه می دهند پاداش می دهد. این بدان معناست که سایت شما مجبور نیست فقط زیبا به نظر برسد، بلکه باید سریع و آسان برای استفاده باشد. همه وب‌سایت‌های ما بر اساس سریع‌ترین هاست، بهترین ساختار URL برای SEO ساخته شده‌اند تا اطمینان حاصل شود که سایت شما به درستی خزیده می‌شود، و هر مرحله از توسعه وب‌سایت از منظر «تبدیل» بررسی می‌شود.

امنیت وب سایت

امنیت وب سایت هرگز مهمتر از این نبوده است، به خصوص اگر وب سایتی را اداره می کنید که در آن اطلاعات شخصی مشتریان را دریافت می کنید. همه وب‌سایت‌هایی که طراحی می‌کنیم کاملاً با گواهی‌های امنیتی محافظت می‌شوند، به این معنی که قفل کوچکی را در کنار آدرس وب نشان می‌دهند. ایمن بودن وب سایت شما همچنین به این معنی است که بر خلاف HTTP (مخفف S برای امن) در HTTPS نمایش داده می شود.

داشتن یک سایت امن همچنین از هشدار وحشتناک "این سایت امن نیست" در Google Chrome جلوگیری می کند. ما فقط یک گواهی نصب نمی‌کنیم و ادعا می‌کنیم که سایت شما امن است، ما هر صفحه‌ای را برای «محتوای ترکیبی» آزمایش می‌کنیم که در آن منبعی به یک سایت غیر ایمن اشاره می‌کند. در نهایت، برای امنیت شخصی و ذهن شما، ما روزانه نسخه‌های پشتیبان‌گیری افزایشی و کامل را اجرا می‌کنیم تا مطمئن شویم هرگز اطلاعات مهم خود را از دست نمی‌دهید. ما همچنین یک "سایت مرحله‌بندی" را در حال اجرا نگه می‌داریم تا همه تغییرات و به‌روزرسانی‌های سایت قبل از پخش زنده کاملاً آزمایش شوند.

طراحی لوگو در کرج

ما یک شرکت طراحی لوگو در کرج هستیم که متخصصینی در زمینه آرم های شرکتی و تجاری داریم. ما به عنوان یکی از برترین شرکت های طراحی لوگو در کرج، ارزش یک لوگو برای یک سازمان را درک می کنیم. لوگوی شما تا پایان عمر خود و حتی پس از آن چهره شرکت شما خواهد بود، بنابراین نمی توانید یک لوگوساز بد را استخدام کنید که چنین چیز مهمی را برای شما خراب می کند.

دپارتمان طراحی گرافیک ما طراحان خلاق با استعدادی دارد که می توانند آرم های سفارشی جذابی را مطابق با نیاز شما ارائه دهند. بنابراین، برای دریافت بهترین خدمات طراحی لوگو می توانید کاملا به ما اعتماد کنید. و ما به شما اطمینان می دهیم که از این تصمیم پشیمان نخواهید شد.

تحولی مدرن با وبسازان نوین

وبسازان نوین، با هدف ایجاد زمینه ای برای ورود کسب و کار های سنتی به بازار دیجیتال کشور و دسترسی همگانی به خدمات آنلاین با بهترین کیفیت و متناسب با هر نیازی را فراهم آورده است. وبسازان نوین تمام ابزار های مورد نیاز برای کسب و کار شما را فراهم کرده و در تمامی مراحل، خدمات مورد نیاز کسب و کار شما را با داشتن مجموعه ای از متخصصان در تمامی حوزه ها به بهترین شکل ممکن پاسخ می دهد. خدمات وبسازان نوین شامل طراحی سایت، سئو، مشاوره برندسازی، تولید محتوا، مشاوره تبلیغاتی و …می باشد.

منبع: وبسازان نوین


:: برچسب‌ها: سئو سایت ,