پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
صفحه کابینت
نوشته شده در شنبه 13 تير 1400
بازدید : 270
نویسنده : websazaan

صفحه کابینت یکی از ملزومات طراحی کابینت های آشپزخانه به شمار می رود .

همانطور که میدانید در صفحات چوبی یکی از مهمترین کارها ضد آب کردن صفحه کابینت است , بخصوص در حدود اطراف سینک و بخش هایی که با رطوبت در تماس است .

مطمئنا چوب از مصالحی نیست که جذب آب آن پایین باشد و باید بوسیله رنگ ها و پوشش های مختلف این متریال زیبا را ضد آب کنیم .

متاسفانه اکثر رنگ های موجود این کیفیت را ندارند و اگر دارند از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند . برخی از پوشش ها تا لیتری یک میلیون تومان قیمت دارند و در صورت پرداخت هزینه بسیار بالا امکان ضد آب شدن وجود دارد .

در ادامه به انواع صفحه و مزایا و معایب آن ها می‌پردازیم :

در صنایع چوب فن و هنر ما فقط صفحه های تمام چوب را استفاده می‌کنیم , صفحه های تمام چوب ما دو نوع دارد :

دوم صفحات تمام چوب سفارشی که از انواع چوب در کارخانه ساخته می شوند . مانند صفحه تمام چوب بلوط آمریکایی که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است . متاسفانه بلوط سفید خیلی کمیاب شده است . این چوب امکان 100% ضد آب شدن را دارد .

هیچکدام از این صفحات 100% ضد آب نیستند ولی می توان با رنگ تا 90% الی 99% آنها را ضد آب کرد .

رنگ های مورد استفاده برای ضد آب کردن

یکی از رنگ هایی که تست شده و مورد تایید ما است , رنگ ازمو آلمان است , البته فقط به رنگ آمیزی یک صفحه شما نمیتوانید یک صفحه ضد آب داشته باشید . این صفحه لازم است بیش از 10 بار در مراحل مختلف رنگ آمیزی شود . قبل از نصب و بعد از نصب , بعد از هر برش و حتی برای هر پیچ مقداری از رنگ باید استفاده شود .

داشتن یک نصاب ماهر در این بخش الزامی است . نصابی که علاوه بر دانستن مراحل برش و نصب صفحه روی کابینت به نکات رنگ کاری تسلط داشته باشد .


:: برچسب‌ها: صفحه کابینت ,



خرید اسلب چوبی
نوشته شده در شنبه 13 تير 1400
بازدید : 242
نویسنده : websazaan

:: برچسب‌ها: خرید اسلب چوبی ,



قیمت سنگ طبیعی
نوشته شده در شنبه 12 تير 1400
بازدید : 252
نویسنده : websazaan

سنگ از جمله مصالحی ست که در صنعت ساخت و ساز به وفور از آن استفاده می شود. اکثر مصالح ساختمانی با گذشت زمان کیفیت اولیه خود را از دست داده و مقاومت آنها پایین می آید اما سنگ جزء متریال هایی ست که گذشت زمان هیچ تاثیری بر آن نمی گذارد و همواره سطح طبیعی خود را حفظ می کند.
امروزه از سنگ هم در نماکاری ساختمان و هم در دکوراسیون داخلی استفاده می شود. دوام و طول عمر این ماده بسیار زیاد است و اکثر بناهایی که با سنگ ساخته می شوند سال های سال باقی می مانند. سنگ به دو دسته سنگ طبیعی و سنگ مصنوعی دسته بندی می شود.
همانطور که از نام سنگ طبیعی پیداست، طی هزاران سال توسط طبیعت شکل گرفته است. این سنگ از نقاط مختلف زمین استخراج می شود. موقعیت سنگ طبیعی تعیین کننده نوع، رنگ و بافت آن می باشد. سنگ طبیعی با منحصر به فرد بودن رنگش و نقص هایی که دارد تشخیص داده می شود.
سنگ مصنوعی محصولی ساخته انسان است که در دهه ۱۹۸۰ میلادی در بازار معرفی شد. تقاضای مردم برای دیدن سنگ هایی یکدست و یکنواخت، محرک این اختراع بود. به طور معمول، یک سنگ مصنوعی از مواد بتنی و سنگدانه تشکیل شده که با فشردن این مواد سنگ مصنوعی ساخته می شوند.
این محصول به صورت مصنوعی رنگ شده و صیقل داده می شود تا از نظر ظاهری شبیه به سنگ های طبیعی باشد. اگر از دور به این دو نوع سنگ نگاه کنید، تشخیص تفاوت بینشان دشوار است. اما اگر نگاه دقیق تری داشته باشید می توانید تفاوت را متوجه شوید. در ادامه این نوشته از فونیکس  به بیان تفاوت سنگ طبیعی و مصنوعی می پردازیم. با ما همراه باشید.


:: برچسب‌ها: قیمت سنگ طبیعی ,



چوب ترموود کرج
نوشته شده در شنبه 12 تير 1400
بازدید : 223
نویسنده : websazaan

چوب ترموود کرج

اگر میخواهید در زمینه چوب ترموود کرج اطلاعات پیدا کنید تا اخر این مقاله همراه ما باشید.

شرکت ترموود فونیکس بزرگترین شرکت واردکننده بدون واسطه و فروشنده مستقیم  چوب ترموود در ایران می باشد.

ترموود فونیکس تاکنون بیش از ده ها پروژه مختلف در زمینه ترموود و چوب نما ساختمان به عنوان مجری فعالیت داشته

که تمامی آن ها با حفظ سیاست اصلی این شرکت،یعنی رضایت مشتری بوده

ودر تمامی فعالیت های این شرکت لحاظ قرار گرفته و می گیرد.

شرکت فونیکس تضمین کیفیت ترموود های خود را می نماید.

این شرکت با همکاری با بهترین شرکت های تولیدکننده ترموود در کشورهای خارجی اعم از فنلاند و … می تواند

بهترین نوع ترموود را به مشتریان خود ارایه نموده و رضایت خاطر آنان را فراهم آورد.

ترموود فونیکس آماده شروع همکاری با کلیه عزیزانی که در زمینه اجرا نما چوبی ساختمان و یا فروش ترموود در تهران و سایر شهر های کشور می باشد.

 


:: برچسب‌ها: چوب ترموود کرج ,



ساخت سینک فونیکس
نوشته شده در شنبه 12 تير 1400
بازدید : 229
نویسنده : websazaan

مزایای استفاده از گرانیت در ساخت سینک فونیکس

آشپزخانه قلب خانه‌ی شماست. ما سالانه هزینه‌های زیادی صرف بهبود آشپزخانه‌مان میکنیم. این در صورتی است که می‌توانیم با یکبار هزینه کردن سالها از خرج‌های این قسمت طلایی خانه‌مان در امان بمانیم! یکی از مهم ترین قسمت‌های آشپزخانه، قسمت شستشوی ظرفهاست، چیزی که روزی شاید ۱ الی ۲ ساعت و حتی گاهی بیشتر ما را مشغول میکند.

 

بازرگانی فونیکس نمایندگی مرکزی فروش و پخش سینک گرانیتی فونیکس است و شرکت فونیکس هیچ گونه تعهد و گارانتی نسبت به سینک های جعلی موجود در بازار و فروشگاه های اینترنتی غیرمعتبر ندارد.

 

سینک گرانیتی فونیکس نوعی سینک ظرفشویی از جنس سنگ گرانیت به همراه رزین‌های اکریلیک و رنگ است. سینک ظرفشویی فونیکس مدل ۴۱۰ ضد ضربه است، بنابراین میتوان اطمینان حاصل کرد که سینکی که به طور مداوم درصدد برخورد اشیای سنگین است و ممکن است هرلحظه با صدمات جدی رو به رو شود، با وجود گرانیتی بودن آن در امان می‌ماند!

 

آنتی باکتریال بودن سینک ظرفشویی فونیکس مدل ۴۱۰ سبب جلوگیری رشد قارچ ها و همچنین رشد باکتری هاست. لازم به ذکر است که یکی از قابلیت های این جنس سینک، شستشوی آسان آن میباشد که تنها با یک اسفنج آغشته شده به صابون و آبکشی آن پاک و تمیز می‌شود.

 


:: برچسب‌ها: سینک فونیکس ,



نصاب ترموود کرج
نوشته شده در جمعه 11 تير 1400
بازدید : 235
نویسنده : websazaan

ترمووود در کرج

و استان البرزترمووود در کرج و استان البرز ترمووود کرج، فروشنده، وارد کننده، مجری و پیمان کار ترمووود چوب نما ساختمان در کرجترمووود در کرج و استان البرز ترمووود کرج، فروشنده، وارد کننده، مجری و پیمان کار ترمووود چوب نما ساختمان در کرج:شرکت بازرگانی و ساختمانی نما چوب ترمووود بازرگانی فونیکسفروشنده عمده و بدون واسطه ترمووود در کرجوارد کننده عمده و بدون واسطه ترمووود در کرجمجری عمده و بدون واسطه ترمووود در کرجفروشگاه و نمایشگاه عمده و بدون واسطه ترمووود نزدیک به کرجپیمان کار بدون واسطه و حرفه ای ترمووود در کرجترمووود و چوب نما ساختمان بازرگانی فونیکسترمود-ترموود، ترمووود و چوب نما ترموود بازرگانی فونیکس – ترمو وود، ترموود. واردات، فروش و اجرا نما چوب ساختمانیشرکت ترموود بازرگانی فونیکس بزرگترین شرکت واردکننده بدون واسطه و فروشنده مستقیم ترموود در ایران می باشد.نزدیک به یک دهه از فعالیت شرکت ترموود بازرگانی فونیکس، سابقه و اعتباری ارزشمند در رزومه این شرکت می باشد.ترموود بازرگانی فونیکس تاکنون بیش از ده ها پروژه مختلف در زمینه ترموود و چوب نما ساختمان به عنوان مجری فعالیت داشته که تمامی آن ها با حفظ سیاست اصلی این شرکت،یعنی رضایت مشتری بوده ودر تمامی فعالیت های این شرکت لحاظ قرار گرفته و می گیرد.شرکت بازرگانی فونیکس، تضمین کیفیت ترموود های خود را می نماید.این شرکت با همکاری با بهترین شرکت های تولیدکننده ترموود در کشورهای خارجی اعم از فنلاند و … می تواندبهترین نوع ترموود را به مشتریان خود ارایه نموده و رضایت خاطر آنان را فراهم آورد.ترموود بازرگانی فونیکس آماده شروع همکاری با کلیه عزیزانی که در زمینه اجرا نما چوبی ساختمان و یا فروش ترموود در تهران و سایر شهر های کشور می باشد.بهترین قیمت ترموود و بالا ترین کیفیت جنس چوب را برای شما فراهم خواهیم آورد.ترموود بازرگانی فونیکس ارایه دهنده و فروشنده ترموود هایی استاندارد با بهترین و با کیفیت ترین رنگ ها به شما می باشد.شما مشتریان عزیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت قیمت و کاتالوگ های پروژه های انجام شده با شماره های ما در تماس باشی و یا به آدرس دفتر مرکزی شرکت مراجعه نمایید. همچنین برای اطلاع از نحوه فروش و یا اجرای نما چوب تر موود با ما در ارتباط باشید تا بهترین نمایندگان و مجریان و فروشندگاه عمدهفروش و اجرای چوب نما ساختمانی ترمووود در کرج و استان البرزترمووود کرج
راهنمای خرید ترمووود در کرجاگر چوب را در دماهای بسیار بالا، حدود صد و هشتاد الی دویست و پنجاه درجه سانتی گراد، با بخار گرما دهند، چوب فراوری شده یا ترمووود حاصل می‌آید، که به آن ترمو چوب هم می‌گویند. این محصول بسیار سازگار با محیط زیست است، در مقابل پوسیدگی و تغییرات دمایی بسیار مقاوم است، رنگی یکنواخت دارد، حشرات نمی‌توانند داخل آن نفوذ کنند و به آن آسیب بزنند، خشک است، ترک نمی‌خورد، در یک کلام، بسیار مقاوم است. از این نوع چوب برای نمای ساختمان‌ها، کفپوش‌های بیرونی خانه‌ها، کفپوش حیاط، آلاچیق، روف گاردن‌ها، در و پنجره، نرده پله، پاگرد، سونا، استخر و دکوراسیون داخلی استفاده می‌کنند.اگر تصمیم خرید ترمووود را دارید به شما توصیه می‌کنیم، در صورتی که ساکن استان البرز هستید، از بین انواع مختلف چوب در شهر کرج ترمووود را جستجو نموده و درصورتی‌ که نمایندگان فروش آن در کرج موجود هستند، با آنها تماس بگیرید. ضمنا لطفا خاطر نشان شوید که اطلاعات مربوط به فروشنده ترمووودرا در وبسایت ساختمون مشاهده نموده‌اید.
خرید انواع ترمووود در کرج، استان البرز.انتخاب نوع چوبی که از آن ترموود فراهم می‌شود خیلی مهم است. انواع چو‌ب‌ها، با توجه به هدف و کاربری، برای این منظور استفاده می‌شوند، از جمله کاج، بلوط و عش. انتخاب نوع چوب تاثیر بسیار زیادی در قیمت خواهد گذاشت. اما از هر چوبی برای هر منظوری و در هر اقلیمی هم نمی‌توان استفاده کرد. همین امر، لزوم مشورت با متخصصان را بیشتر از پیش مهم می‌نماید.نکته‌ی دوم ویژگی‌ها چوب مورد استفاده‌ی نهایی است. ضخامت نکته‌ی مهمی است که نیاز به بررسی کارشناسانه دارد. مثلا اگر ضخامت چوب را برای نما بسیار بالا بگیریم باعث افزایش وزن ساختمان می‌شود که می‌تواند مشکلاتی را در پی داشته باشد. رنگ آمیزی مناسب هم نکته بسیار مهمی است. جدا از بحث زیبایی، رنگ آمیزی صحیح و اصولی باعث افزایش مقاومت چوب در برابر اشعه یووی خورشید و همچنین در برابر ساییدگی، خوردگی و حشرات می‌شود.نکته بسیار مهمی دیگری که نباید به آن بی‌توجه بود چگونگی نصب است. نصب این چوب‌ها بخصوص بر روی نما، بسیار مساله تخصصی ‌است که استانداردهای خاص خود را دارد. به عنوان مثال، زیرسازی درست و اصولی نکته بسیار الزام آوری است. از نصب مستقیم آن‌ها بر روی فلز و دیوار باید جدا خودداری کرد، زیرا چوب و فلزی در تغییرات دمایی، رفتاری درست عکس هم نشان می‌دهند. فاصله‌ی پروفیل‌های زیرسازی، میزان قطر سیمان زیرسازی، مهار پیچ‌ها و فواصل آن‌ها و حتی جهت پیج کردن، نکات بسیار اساسی و استاندارد شده‌ای هستند. بحث طراحی و هارمونی هم که همیشه به جای خود باقی‌ست. و بالاخره ایمنی مساله‌ای است که به هیچ عنوان نمی‌توان سرسری از کنار آن گذشت. تمام این ظرایف و نکات اهمیت بکارگیری نیروهای حرفه‌ای و متعهد را گوشزد می‌کند.علاوه بر توضیحات جامعی که فروشندگان ترمووود در کرج درج نموده‌اند، توصیه می‌کنیم “راهنمای انتخاب ترمووود” را مشاهده نمایید، تا بهترین انتخاب را در میان انواع ترمووود با توجه به کارایی لازم آن برای شما، بین فروشندگان استان البرز، شهر کرج داشته باشید.
این که فروشندگان ترمووود در کرج چه نوعی ترمووود و با چه مشخصاتی را موجود داشته باشند، عاملی تاثیر‌گذار در خرید این مدل چوب خواهد بود. همواره می‌توان در سایت ساختمون قیمت انواع ترمووود را در بین فروشندگان شهرهای استان البرز با هم مقایسه کرد و بهترین انتخاب را در بین انواع ترمووود در شهر کرج انجام داد. همچنین می‌توانید برای دریافت اطلاعات تکمیلی پیرامون انواع محصولات ساختمانی به قسمت مطالب وبلاگ سایت ساختمون مراجعه و اطلاعات کاملی را در این زمینه کسب نمایید.


:: برچسب‌ها: ترموود کرج ,



خدمات اجرای کورین
نوشته شده در جمعه 11 تير 1400
بازدید : 210
نویسنده : websazaan

خدمات اجرای کورین

توسط بازرگانی فونیکس بزرگترین و متمرکزترین خدماتی که در گروه بازرگانی فونیکس صورت می گیرد، اجرای صفحات کورین است. اجرای کورین به معنای پرداخت صفحه یا ورق خام کورین و تبدیل آن به سطح مورد نظر است. این سطح می تواند صفحه کابینت، صفحه جزیره آشپزخانه، صفحه کانتر آشپزخانه، سطح کانتر و یا میز منشی در بخش رسپشن یک دفتر کار و یا مطب پزشک، روشویی کورین و … باشد.
روال کار اجرا و ساخت یک صفحه مانند صفحه کابینت به این شکل است که شما در مرحله اول با ما تماس می گیرید و درخواست اولیه خود را مبنا بر سفارش اجرای کورین ثبت می نمایید. سپس با حضور در دفتر کار بازرگانی فونیکس و یا حضور کارشناسان ما در محل پروژه شما، سمپل های برندهای مختلف کورین را مشاهده می نمایید. سپس طرحی که به سلیقه و فضای شما نزدیک تر است را انتخاب می نمایید. انتخاب سمپل خود داستانی مفصل است. چرا که ابتدا باید با سلیقه شما همخوانی داشته باشد و در مرحله بعد، می بایست با فضایی که می خواهید آن را استفاده نمایید، تطبیق داشته باشد. بعنوان مثال اگر قصد دارید کورین را برای صفحه کابینت آشپزخانه منزل تان مورد استفاده قرار دهید، باید رنگ و طرحی که انتخاب می نمایید، با رنگ بدنه کابینت ها همخوانی داشته باشد.
لازم به توضیح است که بسیار از شما دوستان، صفحه های شبیه به سنگ طبیعی را در جاهای مختلف نظیر آشپزخانه ها می بینید اما نمی دانید این متریال چیست و به چه صورت اجرا می گردد. به اطاع شما عزیزان می رسانیم، این صفحات شبیه به سنگ کورین هستند. کورین با عنوان سنگ مصنوعی نیز شناخته می شود. کورین دارای طرح ها و رنگ های بسیار زیادی است که باعث بی همتا و بی رقیب شدن این متریال، برای اجرای رویه ی انواع سطوح شده است.
در نهایت پس از اینکه کورین مورد نظرتان را انتخاب نمودید، کارشناسان بازرگانی فونیکس اقدام به اندازه گیری کار می نمایند. در مورد اینکه کورین در چه فضاهایی می تواند مورد استفاده قرار گیرد، در ادامه توضیحات دقیق تری را ارائه خواهیم نمود. پس از اندازه گیری، بر اساس مدل پروژه شما و سنگی که انتخاب نموده اید، پیش فاکتوری برای شما ارسال می گردد. پس از تایید پیش فاکتور و پرداخت مبلغ پیش پرداخت توسط شما، پروسه اجرای کورین شما کلید خواهد خورد. ورق خام کورین، تبدیل به سطح مورد نظر شما شده و پس از آماده سازی، برای نصب به محل پروژه شما انتقال می یابد. این پروسه، روال کلی اجرای کورین است.
هزینه اجرای کورین ( قیمت نصب کورین )بطور حتم شما بعنوان کسی که قصد دارید برای کابینت، میز، کانتر و …. کورین سفارش دهید، می خواهید بدانید قیمت تمام شده کارتان چقدر است. این موضوع در تصمیم گیری شما بسیار اثرگذار خواهد بود. در این بخش قصد داریم پاسخ بسیاری از دوستان را بدهیم. لازم است بدانید که با توجه به نوسانات شدید ارزی از ابتدای سال ۱۳۹۷، قیمت کورین به عنوان متریال وارداتی یا متریالی که مواد اولیه آن وارداتی است، دستخوش تغییرات زیادی شده است. با توجه به تغییرات و پایین و بالا شدن قیمت این متریال، در حال حاضر نمی توان بصورت آنلاین قیمت کورین را ارائه نمود. به همین دلیل برای استعلام قیمت کورین ، بایستی با شماره های مجموعه بازرگانی فونیکس در تماس باشید:
۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰
اما اگر می خواهید بصورت حدودی قیمت کارتان را بدانید و برآورد نمایید، بصورت حدودی، برندهایی که بازرگانی فونیکس مورد استفاده برای مشتریان قرار می دهد و بعبارت دیگر، پیشنهاد ما به شماست، برای هر متر طول (تا عرض ۷۶ سانتیمتر) قیمتی در حدود ۱ الی ۱٫۵ میلیون تومان دارند. (این قیمت برای سال ۹۸ صدق می کند)
بنا براین با یک حساب سرانگشتی که کارتان چند متر طول است، می توانید قیمت حدودی کارتان را محاسبه نمایید. لازم به ذکر است، قیمت ارائه شده، برای برندهای ایرانی و خارجی کورین صدق می کند. در ادامه به بررسی موارد کاربرد کورین خواهیم پرداخت.
در عین حال می توانید از صفحه لیست قیمت انواع برندهای کورین نیز بازدید نمایید.


:: برچسب‌ها: اجرای کورین ,



نصاب ترمووود
نوشته شده در شنبه 8 تير 1400
بازدید : 202
نویسنده : websazaan

نمای ترمووود بعنوان یکی از قدیمی ترین متریال های شناخته شده به دست بشر میباشد که با خشک کردن چوب مقاومت آن را در برابر فرسایش بالا میبرد .

مفتخریم که با پرسنل اجرائی توانمند و استاد کار با سابقه درخشان در زمینه طراحی ، نظارت و اجرای نمای ترمووود با استفاده از روش های نوین و تجربه و دانشی روز افزون در این صنعت به دست که این امر موجب شده ما بعنوان یکی از بهترین نصاب ، مجری نصب و پیمانکار نصب ترموود در کشور شناخته شده و آمادگی خود را جهت فروش ، طراحی ، نظارت و اجرای نماهای ترموو با بهترین کیفیت درسراسر کشور را اعلام می داریم . در ادامه تعدادی از پروژه های اجرا شده توسط این مجموعه را خواهیم دید .

 

اکثر چوب های ترمووود که در نمای ساختمان بکار می روند چوب های Pine از مغز درخت کاج تهیه شده اند، برای جلوگیری از شل شدن حلقه های سالیانه چوب بهتر است هنگام نصب، مغز چوب به سمت داخل(به سمت زیر سازی) قرار گیرد تیم اجرای نصب ترمووود برای نصب ترمووود می تواند از روش های سنتی مثل میخ و چکش و یا روش های جدیدتر مانند تفنگ میخ زنی استفاده کند . در هنگام استفاده از میخ بایستی توجه داشت که سر میخ از سطح کار بیرون نباشد یا بلعکس داخل کار فرو رفتگی ایجاد نکند، هنگام کار با چکش نیز باید دقت داشت که از برخورد بیجای چکش و چوب جلوگیری کنیم همچنین نصاب و مجری نصب و پیمانکار ترمووود باید برای استفاده از پیچ بجای میخ باعث ایجاد استحکام بهتری در اتصال بین دو چوب چوب نما و چو زیر سازی) می گردد .


:: برچسب‌ها: نصاب ترمووود ,



نحوه استفاده رنگ ترافیکی
نوشته شده در جمعه 7 تير 1400
بازدید : 267
نویسنده : websazaan

رنگ ترافیکی مانند سایر تجهیزات ترافیکی نیز کاربرد و فواید خاص خود را دارا می باشد. رنگ های ترافیکی استفاده شده در خیابان ها و جاده های درون شهری و برون شهری هر کدام نشانگر یک موضوع خاص و یا یک نوع هشدار می باشد. رنگ های ترافیکی استفاده شده در جاده ها به گونه ای با روش مهندسی و مطابق با قانون و مقررات خاص کنترل ترافیک رنگ آمیزی شده می باشد. شرکت جهان ترافیک انواع رنگ های سرد و گرم ترافیکی را با کمک مواد اولیه درجه یک تولید نموده و با ارزان ترین قیمت به فروش می رساند. رنگ های ترافیکی در انواع رنگ های مختلفی تولید شده و به فروش می رساند. رنگ های ترافیکی را همه در میان جاده ها و خیابان ها دیده ایم و از کاربرد آن ها تا حدود زیادی آشنا هستیم. 

 

رنگ ترافیکی شامل موارد ذیل می باشد

– رنگ ترافیکی آلکید-کلرو کائوچو؛ 
– رنگ ترافیکی آکریلیک ترموپلاست؛ 
– رنگ استخری بر پایه رزین آکریلیک؛ 
– رنگ استخری بر پایه رزین وینیل؛

قیمت هر کیلو رنگ ترافیکی

لیست قیمت رنگ های ترافیکی

رنگ های ترافیکی به رنگ هایی گفته می شود که در مشخص کردن مسیرها و علائم زمینی ترافیکی مورد استفاده قرار می گیرند. این رنگ ها به رنگ ترافیک محوری ، رنگ ترافیک جدولی و رنگ ترافیک عابر پیاده تقسیم می شود. رنگ ترافیکی بر پایه رزین های اکریلیک، ترموپلاست، طراحی گردیده است . رنگ های ترافیکی به دلیل مقاومت بالای سایشی و مقاومت های خوب مکانیکی و ضربه پذیری، انعطاف پذیری بالا برای مصارف ترافیکی در سطوح بتنی و آسفالت، پیشنهاد می گردد.

ویژگیهای رنگهای ترافیکی 

  • خشک شدن سریع رنگ ترافیکی

  • مقاومت سایشی بالای رنگ ترافیکی

  • مقاومت جوی بالا در رنگ ترافیکی  و استخری

  • چسبندگی بالای رنگ ترافیکی به آسفالت و بتن

رنگ ترافیکی، از جمله شیوه های بسیار موثر علامت گذاری و راهنمایی رانندگان و عابرین پیاده می باشد. رنگ ترافیکی، کاربرد و تاثیرگزاری خود را با ایجاد نشانه های بین المللی و استاندارد بر روی سطح آسفالت، به نمایش می گذارد.اجرای رنگ ترافیک، چالش هایی دارد که تولید کنندگان رنگ ، برای برطرف کردن و عبور از آنها انواع رنگ های ترافیکی را تولید کرده اند و سعی در ارتقای این محصول داشته اند.


:: برچسب‌ها: نحوه استفاده رنگ ترافیکی ,



مجری اجرای کوارتز
نوشته شده در جمعه 6 تير 1400
بازدید : 196
نویسنده : websazaan

فونیکس مجری اجرای کوارتز

صفحات کوارتز نسبت به صفحات کورین دارای مقاوت و سختی بیشتری هستند و با توجه با این موضوع این صفحات در طول زمان دچار خط و خش نمیشوند و مفید برای مکان هایی است که مقاومت سطوح دارای اهمیت است.  مزیت صفحات کوارتز صاف، یکدست و براق‌ بوده آنهاست. نگهداری از این سنگ‌های ضدلک، ضد خش و آنتی‌باکتریال در مقایسه با باقی سنگ‌های مصنوعی و طبیعی راحت‌تر است. گروه بازرگانی فونیکس با استفاده از تجربیات خود در زمینه طراحی، عرضه و اجرای کوارتز به صورت حرفه ای توانسته انواع طرح ها را در ابعاد و  فرم های مختلف اجرا و پیاده سازی کرده و نظرات مشتریان را به خود جلب کند.

 

 

 ۰۲۶-۹۱۳۰۲۵۶۰ ، ۰۲۱-۹۱۳۰۲۵۶۰


:: برچسب‌ها: مجری اجرای کوارتز ,



صفحه کابینت spl فونیکس
نوشته شده در جمعه 5 تير 1400
بازدید : 204
نویسنده : websazaan

اس پی ال (SPL) نسل جدید ورق های HPL و کامپکت میباشد که در واقع از لایه های بسیاری از کاغذ در ترکیب با رزین فنولیک که تحت دما و فشار زیاد پرس میشوند، تولید شده است.
ورق فشرده اس پی ال (SPL) دارای قابلیت ها و مزایای بی شماری است که عمده آنها : ضد لک بودن، ضد آب، ضد اکتریسیته، مقاوم در مقابل انواع اسید وباز، آنتی باکتریال، نظافت آسان، لکه پذیر نیست و …. می باشند.
طیف گسترده قابلیت ها در کنار ظاهر زیبا و استحکام بالا باعث شده این متریال مناسب استفاده در انواع فضاها و کاربری ها باشد.

پنل مستحکمی است که تحت دما و فشار بالا تولید می شود . این متریال جدید توسط استودیوی ایتالیایی Laviani طراحی و در نمایشگاه Xylexpoمیلان در سال 2016 رونمایی شد و برای اولین بار و به صورت انحصاری توسط بازرگانی افراش پلاس در ایران عرضه میگردد .
واژه سینکرونایز ( Synchronize ) به معنی هماهنگی و منطبق شده میباشد که بیانگر تطبیق و هماهنگی طرح و برجستگی SPl میباشد . این سری از SPL ها با فینیش Moon و در ضخامت 12 میلیمتر تولید میشود . علت این نامگذاری به دلیل الهام گرفتن طراح از سطح کره ماه به منظور خلق این فینیش میباشد .
این محصول به دلیل پروسه پیشرفته تولید دارای مزیت های بسیاری میباشد که باعث شده در طیف گسترده ای از اماکن قابل استفاده باشد

مزایای SPL:

1. کاملا ضد آب
2. مقاومت بسیار بالا در مقابل خش پذیری
3. ضد حریق ( Euroclass B )
4. 97% آنتی باکتریال
5. مقاوم در برابر 22 نوع اسید
6. سادگی کار و اجرا به وسیله ابزار آلات صنایع چوب

 

صفحه کابینت spl فونیکس


:: برچسب‌ها: صفحه کابینت spl ,



سنگ مرمریت
نوشته شده در جمعه 4 تير 1400
بازدید : 231
نویسنده : websazaan

سنگ مرمریت نمونه ای از سنگ های محبوب ساختمانی در میان خریداران شناخته می شود. استفاده از این سنگ بیش تر در فضای سربسته صورت می گیرد. از آن جایی که تغییرات آب و هوایی می تواند بر مقاومت و شکل ظاهری این سنگ تاثیر بگذارد، بهتر است در نمای بیرونی مورد استفاده قرار نگیرد.

برای مثال ایجاد شکستگی، ترک خوردگی، تغییر رنگ و رنگ پریدگی از جمله تاثیرات سوء قرار گرفتن این سنگ در نمای بیرونی می باشد. آن چه که در ادامه این مطلب از ساختمانچی و فونیکس به بیان آن خواهیم پرداخت، توضیحات تکمیلی در مورد سنگ مرمریت می باشد. در ادامه با ما همراه باشید.

مشخصات سنگ مرمریت

سنگ مرمریت از جمله سنگ هایی است که مقاومت زیادی در برابر حرارت از خود نشان می دهد. این سنگ در برابر اسید آسیب پذیر بوده و در صورت مجاورت با تغییرات آب و هوایی دچار تغییر در شکل ظاهری می شود. این سنگ وزنی در حدود ۲۵۶۰ کیلوگرم بر متر مربع دارد و مقاومت فشاری و پایایی آن از سنگ تراورتن بالاتر و از سنگ گرانیت پایین تر می باشد.

از آن جایی که سنگ مرمریت خاصیت آهکی دارد، جذب آب در آن بسیار بالا می باشد و به همین خاطر استفاده از آن در مکان هایی مانند حمام اکیدا توصیه نمی شود. بسیاری از افراد بر این باورند سنگ مرمر و سنگ مرمریت با یکدیگر شباهت دارند. ولی این تصور کاملا غلط بوده و این سنگ ها با یکدیگر متفاوت می باشند.

برای افزایش مقاومت سنگ های مرمریت از چسب و رزین یا اپوکسی در پشت سنگ استفاده می شود. به طور کلی می توان گفت سنگ های مرمریت از مقاومت چندان بالایی برخودار نمی باشند. از این رو بهتر است در مکان های پر رفت و آمد از این سنگ استفاده نشود، چرا که به مرور زمان دچار فرسودگی می شود.

با این حال این سنگ نمونه ای از بهترین و زیباترین سنگ هایی است که می توان در فضای داخلی مورد استفاده قرار داد. هرچه سنگ های مرمریت از تراکم بالاتری برخوردار باشند، مرغوبیت بیش تری داشته و از دوام بیش تری نیز برخوردار می باشند.

از جمله ویژگی هایی که باعث متمایز شدن این سنگ با سایر سنگ ها شده است، قابلیت ساب پذیری سنگ های مرمریت می باشد. از این سنگ می توان به عنوان کفپوش و دیوارپوش استفاده کرد.

سنگ مرمریت نوعی سنگ آهکی رسوبی می باشد. این درحالی است که سنگ مرمر نوعی سنگ آهک حاصل از دگرگونی است. سنگ های مرمریت بر اساس میزان دگرگونی صورت گرفته بر روی آن ها به سه دسته سنگ کریستال، ابری و چینی تقسیم بندی می شوند. این سنگ بر اساس شکل ظاهری رنگ های متفاوتی دارد و از این رو می تواند سلیقه های مختلف را پاسخگو باشد.


:: برچسب‌ها: سنگ مرمریت, سنگ طبیعی ,



بازدید : 216
نویسنده : websazaan

چرا باید رنگ ترافیکی کمتر سمی خریداری کنیم؟

آلاینده های حاصل از رنگ های خط کشی پایه محلول متداول (رنگ هایی که برای خط کشی جاده ها و پارکینگ ها به کار می روند) برای سلامت ما و محیط زیست خطرناک هستند. این رنگ ها میزان زیادی مواد آلاینده ی ارگانیک خطرناک (VOC) از خود ساتع می کنند، این آلاینده ها خطر بزرگی برای لایه ی اوزون و سلامت مردم هستند.
اگرچه رنگ های خط کشی با دوام یک بار مورد انتقاد حرفه ای های صنعت رنگ کاری سطوح مسطح قرار گرفته است، اما از آن زمان تا الان، تکنولوژی این صنعت پیشرفت چشمگیری داشته است. امروز، رنگ های خط کشی پایه آب و بیولوژیکی جایگزین های دوستدار محیط زیست و بادوامی بوده و همچنین رقیب سرسختی برای محصولات پایه بنزین هستند.
بهترین اعمال در خرید محصولات دوستدار محیط زیست: رنگ های خط کشی و علامت گذاری
وزارت خدمات اقتصادی(DES) و وزارات اکولوژی واشنگتن، گزارشی مبنی بر بهترین اعمال دوستدار محیط زیست در ارتباط با رنگ های خش کشی راه ارائه دادند. این گزارش بر تهدیدهای اکولوژیکی و سلامت انسان مرتبط با رنگ های علامت گزاری و خط کشی پایه محلول و پایه بنزین (که برای خط کشی بزرگ راه ها، پارکینگ ها، جاده ها و باند فرود فرودگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند) تمرکز کرده است. به خصوص، در روز های داغ تابستان اجزای VOC حاصل از رنگ ها با نیتروژن اکسید موجود در اتمسفر ترکیب شده و گاز اوزون یا مه دود ایجاد می کنند. این آلاینده ها برای انسان ها و اتمسفر بسیار مضر هستند. چون دانشمندان کشف کردند که رنگ های پایه بنزین استاندارد باعث بروز مشکلاتی برای محیط زیست و سلامت انسان می شوند. آژانس حفاظت محیط زیست (EPA) راهکارهایی برای کاهش میزان VOCها در محصولات مختلف ارائه داده است (به خصوص برای رنگ های خط کشی).

چرا رنگ های خط کشی کمتر سمی انتخاب بهتری هستند؟

DES ایالت واشنگتن چندین دلیل برای نتخاب رنگ های با VOC کمتر ذکر کرده است:
• رنگ های پایه آبا و پایه بیولوژیکی خطر و زیان خیلی کمتری برای سلامت انسان دارند.
• رنگ های خط کشی کمتر سمی که محتوای VOC کمتری دارند، مه دودهای خطرناک برای محیط را وارد اتمسفر نمی کنند.
• محلول های سرشار از VOC یا رنگ های پایه بنزین باعث سرطان می شوند.
• محتوای زیاد کرمیم و دیگر فلزات سنگین در رنگ های خط کشی سنتی، ممکن است در نهایت با ذخایر آب ترکیب شده و خطرات گسترده و جهانی در پی داشته باشد.
• نقاشانی که به طور مرتب با محصولات پایه محلول سر و کار دارند، با خطرات سلامتی خیلی جدی تری مواجه هستند.
• رنگ های خط کشی پایه بیولوژیکی ماندگاری برابر یا حتی بهتری نسبت به رنگ های پایه محلول دارند.
BioStripe، یک رنگ خط کشی ماندگار
اگرچه شرکت های رنگ کاری زیادی در تلاش هستند با تغییر فرمول ها، میزان VOC محصولات خود را کاهش دهند، اما هنوز هم که هنوزه از همان مواد پتروشیمیایی به عنوان پایه استفاده می کنند.
BioStripe از یک دیدگاه خیلی نوین به چالش کاهش VOC می پردازد. BioStripeاولین رنگ خط کشی سوی آلکید است که از یک ماده ی قابل بازیافت و ماندگار به نام روغن soybean استفاده می کند. علاوه بر این، BioStripe مقاومت خیلی زیادی در مقابل گرد و خاک و دیگر عوامل پاک کننده ی رنگ دارد و این ویژگی به خاطر فرمول خلاقانه ی ساخت این رنگ است.
BioStripe تنها رنگ خط کشی ای است که دارای تاییدیه ی USDA می باشد. این محصول تنها رنگ خط کشی آب پایه ی ماندگار موجود در بازار است. علاوه بر این، این رنگ به همان اندازه ی رنگ های پایه بنزین مقرون به صرفه است.
در کل، سیستم مدارس، بیمارستان ها و پارک های عمومی که قصد دارند پروژه ای که انجام می دهند ماندگاری زیادی داشته باشد، از رنگ های BioStripe برای پارکینگ ها و مسیرهای خود استفاده می کنند. در واقع، در سال ۲۰۱۶، EPA یکی از بهترین جایزه های مرتبط با عملیات حفظ محیط زیست را به Medford Township واقع در نیوجرسی اعطا کرد. یکی از این عملیات، به کارگیری رنگ های BioStripe برای پارکینگ ها بود.
جایزه ی Katerva: “جایزه ی نوبل ماندگاری”
در سال ۲۰۱۶، BioStripe به خاطر استفاده ی نوآورانه از مواد کشاورزی ماندگار در تولید رنگ خط کشی با کیفیت از Soybean نامزد دریافت جایزه ی Katerva شد. جایزه ی Katerva مختص شرکت هایی است که محلول های ماندگار انقلابی ای تولید می کنند و محصولات آنها تاثیر قابل توجهی در طول سالیان متمادی داشته باشند.
BioStripe توسط شورای Soybean اوهایو، صنایع رنگ و روکش و موسسه ی تحقیقت کاربردی کشاورزی پشتیبانی شده است.


:: برچسب‌ها: رنگ ترافیکی ,



نصاب ترموود کرج
نوشته شده در جمعه 4 تير 1400
بازدید : 204
نویسنده : websazaan

نصاب ترموود کرج

چوب نما که اصطلاحا به آن ترمووود گفته می شود پس از فرآیندهای گرمایی و تحت فشار خلا ، اصطلاحا فرآوری شده و جهت ساخت نمای چوب در پوشش نمای چوبی بیرونی ساختمان و یا اماکن روباز استفاده می شود.
چوب ترمو به خودی خود وعلی رغم اهمیت کیفیت ترمو آن در برابر شرایط جوی مقاومت کافی ندارد.چوب در نمای ساختمان و نمای چوبی مغازه بسیار کاربرد دارد لذا حتما باید پوشش رنگ اورگانیک مناسبی روی آن قرار بگیرد.قیمت ترمووود به دو مولفه بستگی دارد اول جنس ترموودبا نمای چوبی ساختمان و دوم ضخامت ان مثلا نمای چوبی با همان چوب ترموود یا ترمو وود در مجاورت شرایط اقلیمی بهتر است حد اقل 19 میلیمتر باشد .جهت دریافت اطلاعات کامل تر و استعلام قیمت چوب ترمو و ترمووود قیمت و فروش چوب نما ، ارسال جهت نصب چوب ترموود (نصاب چوب)از صفحه اینستا گرام با ادرس phonix-company.com بازدید نمائید و یا با شماره های قید شده تماس بگیرید.

چوب ترمو نمای در کرج

 

:: برچسب‌ها: نصاب ترموود کرج ,