پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مشاوره برندینگ محصول در بازار رقابتی امروز
نوشته شده در دو شنبه 24 مرداد 1401
بازدید : 1064
نویسنده : websazaan

در دنیای امروز برای موفقیت در کسب و کارتان باید بتوانید قلب و ذهن مخاطبان خود را تسخیر کنید. برای این کار به یک برندسازی همه جانبه همراه با استراتژی های جامع و یکپارچه نیازمند هستید. برندسازی بهترین راهکار برای ورود، بقا و ارتقای جایگاه کسب و کار شما در بازار است. ما در زمینه های زیر می توانیم مشاور برندینگ و استراتژیست کسب و کار شما باشیم:

  • مشاوره برندینگ شخصی : شامل برندسازی اشخاص و متخصصان، چهره های علمی و فرهنگی، هنری و ….
  • مشاوره برندینگ محصولات لوکس: شامل برندسازی مد و دیزاین
  • مشاوره برندینگ صنعتی: شامل همه سازمان ها و کسب و کارهای صنعتی
  • مشاوره بازآفرینی برند: شامل همه برندهایی که هویت مطلوب و موثر نداشته و نیاز به بازآفرینی برند در سطوح مختلف را دارند.
  • مشاوره برندینگ کالاهای مصرفی: شامل برندسازی همه محصولات تند مصرف از جمله محصولات غذایی، مواد شوینده، محصولات ارایشی و بهداشتی و…
  • مشاوره برندینگ کالاهای با دوام : شامل برندسازی لوازم خانگی و ….
  • مشاوره برندینگ خدمات: شامل برندسازی انواع خدمات مجازی، موسسات مالی، بانک ها، بیمه ها، برندینگ خدمات حرفه ای، گردشگری، فروشگاه ها و ….
  • مشاوره برندینگ خرده فروشی: شامل همه برندهای خرده فروش

همه‌ی کسب و کارها برای دستیابی به موفقیت، نیاز به برندسازی دارند. یعنی باید یک نشان مشخص برای تمایز یک کسب و کار از سایر کسب و کارها وجود داشته باشد. این نشان که از آن به عنوان برند یاد می‌شود، اهمیت زیادی در پیشرفت یک کسب و کار دارد. برندینگ در واقع به عنوان حمایت کننده‌ی برند تعریف می‌شود و با هدف شناسایی برند به مخاطبان، سعی در پیشرفت کسب و کارها دارد. برندینگ محصول را می‌توان نوعی بازاریابی دانست. در ادامه به تعریف کاملی از این دو مبحث و رشد آنلاین برندینگ یا دیجیتال برندینگ می‌پردازیم.

برندینگ محصول

متاسفانه دو واژه‌ی برند و برندینگ در بسیاری از مواقع با یکدیگر اشتباه گرفته می‌شوند. حتی عده‌ای واژه‌های برند و برندینگ را به یک مفهوم می‌پندارند، در حالی که این تصور کاملا اشتباه است. برند به عنوان یک نشان متمایز کننده در شناسایی هر کسب و کاری تعریف می‌شود، اما برندینگ به تقویت و ایجاد یک جایگاه مناسب برای برند در ذهن مخاطبان توجه دارد. در واقع برندینگ محصول، روشی برای شناسایی سریع و ماندگار محصولات و خدمات هر سازمانی می‌باشد. به طور کلی برند در قالب یک نام و یا نماد، نمایشگر هویت یک محصول است در حالی که برندینگ روشی برای شناسایی این برند به مخاطب است.

انواع برندینگ

برندینگ محصول

برندینگ محصولات، یکی از مهم‌ترین انواع برندینگ محسوب می‌شوند. زمانی که یک مشتری از میان انواع مختلفی از برندها، اقدام به خرید برند مورد نظر خودش می‌کند، یعنی آن محصول خریداری شده در امر برندسازی به صورت موفق عمل کرده است و توانسته با مدیریتی کارا، اعتماد مشتریان را به خود جلب نماید.

برندینگ شخصی

این نوع برند، بیشتر مربوط به هنرمندان و یا سیاست مداران است. در واقع می‌توان از آن به عنوان تلاش برای جذب هوادار، نام برد. البته گاهی هنرمندان با تبلیغ یک محصول به دلیل شهرتی که دارند، می‌توانند سبب ترقی و شناخت بهتر آن محصول به بازار شوند.

برندینگ جغرافیایی

از این برندینگ جهت شناسایی خدمات و محصولاتی خاص استفاده می‌شود. در واقع این نوع برندینگ به شناسایی نوعی غذا یا یک منطقه‌ی جغرافیایی مشخص اشاره دارد و سبب تمایز آن از سایر نمونه‌های مشابهش می‌شود.

برندینگ فرهنگی

این برندینگ به ارتقاء یک ملت و یا دولت اشاره دارد و با هدف شناسایی یک ویژگی مثبت به یک مکان و یا افراد مشخص، انجام می‌شود. به طور مثال کانادا به عنوان یک کشور با ویژگی‌های خوب، توانسته است در برندینگ فرهنگی بسیار قدرتمند عمل کند و سالانه تعداد زیادی توریست و یا مهاجر را به این کشور جذب نماید.

برندینگ خدمات

به طور کلی برندینگ خدمات، تفاوت زیادی با برندینگ محصولات ندارد. در واقع برندینگ خدمات، همانند برندینگ محصول در تلاش است که از طریق استراتژی‌های کارآمد، سبب ارزشمندی خدمات یک شرکت در میان مخاطبان شود.

در تمامی موارد فوق، توجه به اصول برندینگ، اولین شرط برای موفقیت است. بنابراین بهتر است پیش از هر اقدامی، در جهت شناخت اصول برندینگ آگاهی کسب نمود. البته اصول برندینگ را باید براساس روش های برندینگ در نظر گرفت.

اهمیت برندینگ محصول

همان طور که گفته شد، برندینگ روشی برای شناسایی محصول به بازار است. در واقع می‌توان از برندینگ به عنوان یک روش بازاریابی نام برد، به همین دلیل برندینگ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در واقع برندینگ محصول با هدف شناسایی برند و نام یک محصول، تاثیر زیادی در میزان موفقیت یک شرکت دارد. هرچه شناخت و آگاهی مخاطبان نسبت به یک برند بیشتر باشد، امکان جذب آن‌ها بیشتر خواهد بود. اگر اصول برندینگ به صورت مناسب و صحیح انجام شود، می‌تواند سبب افزایش ارزش های یک شرکت شود و پیروزی در رقابت را برای صاحبان کسب و کارها آسان‌تر نماید.

موارد قابل اهمیت در ارزیابی برندینگ

سوال بیشتر کسب و کارها در مورد برندینگ محصول این است که آیا برند محصولات و کارکرد برندینگ به اندازه کافی موفق عمل کرده است یا خیر؟ شما می‌توانید تنها با پاسخ به چند سوالات زیر، عملکرد برندینگ خود را ارزیابی کنید.

  • برند محصول، تا چه حد توانسته است مشتری را وفادار نگه دارد؟
  • آیا برند محصول توانسته است سبب تمایز خودش با سایر محصولات مشابه شود؟
  • نظر عموم راجع به محصولات شما چیست؟
  • میزان فروش محصولات شما تا چه حد افزایش داشته است؟
  • آیا برند شما از ارزش بالاتری برخوردار شده است؟
  • آیا میزان مخاطبان و مشتریان شما نسبت به قبل افزایش یافته است؟

سوالات بسیار زیادی جهت ارزیابی برندینگ محصول باید پرسید. البته باید توجه داشته باشید که در یک شب، نمی‌توان به همه‌ی اهداف مورد نظر خود دست یافت. اما به طور کلی برای رسیدن به موفقیت در این امر مهم باید به ارزیابی اصول برندینگ پرداخت.

دیجیتال برندینگ

دیجیتال برندینگ یا برند سازی آنلاین

دیجیتال برندینگ یا برند سازی آنلاین

دیجیتال برندینگ یا برندسازی آنلاین

گسترش تکنولوژی و اینترنت سبب شکل گیری نوع جدیدی از برندینگ با نام دیجیتال برندینگ شده‌ است. در واقع برندینگ دیجیتال، با فراهم کردن بستری مناسب، فرصت تبلیغات را برای صاحبان کسب و کار ایجاد کرده است. دیجیتال برندینگ روشی است که مورد استفاده‌ی بسیاری از کسب و کارها قرار می‌گیرد و کوچکی و بزرگی کسب و کار هم هیچ اهمیتی در جهت استفاده از این روش ندارد. البته این روش برای کسب و کارهای کوچک بسیار پر کاربرد تر است.

مهم‌ترین مزایای آنلاین برندینگ می‌توان به عدم محدودیت زمان و مکان اشاره کرد

مثلا شما امکان شناسایی برند خود را از طریق آنلاین برندینگ به سایر نقاط جهان دارید و این امری بسیار مهم در جهت پیشرفت کاری شرکت شما خواهد بود. از دیگر مزایای آنلاین برندینگ می‌توان به هزینه‌های پایین تبلیغات اشاره کرد. 

 

 


:: برچسب‌ها: مشاوره برندینگ ,



وانت بار در کرج با ضامن بار
نوشته شده در پنج شنبه 8 ارديبهشت 1401
بازدید : 140
نویسنده : websazaan

حمل نقل تجارت نیست اعتبار است

اگر شما جزو افرادی هستید که قصد اسباب کشی دارید و به دنبال یک شرکت معتبر و مطمئن در محدوده کرج هستید ما به شما همسفر بار را پیشنهاد می دهیم. همسفر بار از جمله باربری هایی می باشد که در منطقه کرج و حومه خدمات خود را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد. اتوبار و باربری کرج همسفر بار با سال ها سابقه درخشان در باربری کرج ، اتوبار کرج ، بسته بندی اثاثیه کرج ، حمل اثاثیه منزل کرج آماده ارائه خدمات به مشتریان خود در کرج می باشد. افرادی که در همسفربار فعالیت می کنند از با تجربه ترین افرادی هستند که می توانند اثاث منزل شما را بدون دغدغه و نگرانی جابجا کنند. تیم اجرایی اتوبار کرج همسفر بار با مسئولیت پذیری از جانب شما عزیزان خود را موظف می دانند تا یک اسباب کشی بی دردسر و به یاد ماندی را به شما هدیه دهند و شما در سریع ترین زمان ممکن جابجایی اثاثیه منزل را انجام دهید. جهت هاهنگی میتوانید با شماره باربری در کرج تماس حاصل کنید.

جهت هماهنگی با همسفربار برای دریافت تمامی خدمات باربری (باربری، اتوبار، بسته بندی اثاثیه، ارسال کارگر جهت بارگیری، فروش کارتن های بسته بندی، انبار اثاثیه و…) هم میتوانید از طریق شماره تماس های داخل سایت اقدام به تماس باما کنید و هم میتوانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و وقت بگیرید.

شرکت اتوبار همسفربار ارائه دهنده خدمات اسباب کشی منازل و دفتر کار در سراسر تهران اینبار در شهر کرج خدمات خود را با همان کیفیت همیشگی ارائه می دهد. باربری همسفر بار کرج به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته در   با نام و نشان اتوبار کرج ارائه دهنده خدمات اسباب کشی و حمل بار در کرج  می باشد شرکت باربری ما با داشتن سابقه ای چند ساله در زمینه اسباب کشی و حمل بار در این منطقه به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان خواهد بود و بهترین خدمات  اسباب کشی را برایتان به عمل خواهد آورد ، اتوبار کرج دارای مجوز رسمی از اتحادیه شرکت های باربری می باشد و به صورت حرفه ای کار اسباب کشی را انجام می دهد اگر قصد دارید کار اسباب کشی را انجام دهید شرکت باربری همسفربار در خدمت شما خواهد بود و به بهترین نحو ممکن خدمات تخصصی را برای شما انجام می دهد. شماره باربری کرج 0263222025 می باشد که می توانید جهت مشاوره و رزرو وقت اسباب کشی تماس حاصل فرمایید.

 

ارسال کارگر خالی اسباب کشی کرج نیز از جمله خدمات ویژه شرکت ما می باشد که می توانید در صورت نیاز درخواست کنید و به تعداد مورد نیاز کارگر خالی جهت کمک و انجام امور اسباب کشی به محل اعزام شوند. شما می توانید زمانی که اسباب کشی دارد و خودرو هم دارید ولی افرادی ندارید به این منظور به شما کمک کنن ، نگران نباشید همسفربار در خدمت شماست ، تمام کارگران همسفربار از با تجربه ترین افراد در زمینه انجام امور اسباب کشی می باشد که به تمام فوت و فن اسباب کشی وارد می باشند. نحوه محاسبه دستمزد کارگران به صورت ساعتی بود و نسبت به ساعاتی که در اختیار شما بوده اند هزینه دریافت می کنند.


:: برچسب‌ها: وانت بار در کرج , باربری در کرج ,



نحوه طراحی فروشگاه اینترنتی کرج در 3 مرحله
نوشته شده در دو شنبه 29 فروردين 1401
بازدید : 132
نویسنده : websazaan

طراحی فروشگاه اینترنتی کرج

طراحی فروشگاه اینترنتی کرج آنها ممکن است کاری دلهره آور به نظر برسد، اما واقعاً اینطور نیست. اگر می خواهید در 3 مرحله خرید آنلاین تجارت الکترونیک را بیاموزید، به پیشنهادات زیر مراجعه کنید.

1. طراحی وب

در حالی که بسیاری از شرکت ها سرمایه گذاری در ساخت یک سایت تجارت الکترونیک سفارشی را انتخاب می کنند، استفاده از یک قالب وب که قبلاً با استفاده از Shopify یا یک سرویس شرکتی ایجاد شده است بسیار ساده تر و ارزان تر است. در حالی که هنوز نیاز به یافتن طرحی وجود دارد که متناسب با اقلام باشد و مشتریان را تشویق به خرید کند، به طور کلی بهتر است یک طرح ساده و سنتی را انتخاب کنید که برای موبایل بهینه شده و بهترین تجربه کاربری را به خریدار می‌دهد.


طراحی وب ساده و سرراست، روی جایی که باید باشد تمرکز می کند و باعث حواس پرتی نمی شود که در نهایت منجر به فروش نمی شود.

 

2. محتوا و پیکربندی


در حالی که واقعیت یک امر پادشاه است، در ابتدا لازم نیست فروشگاه تجارت الکترونیک کاملاً کامل باشد. زمان بیشتری برای تبلیغ محتوا نیاز است، بنابراین در ابتدا تنظیم صفحات استاندارد مانند "درباره"، ایجاد صفحه تماس، شرایط و ضوابط، تنظیم سیاست های بازگشت و همچنین تعریف پلت فرم پرداخت راحت است. همه اینها تنظیمات اساسی هستند که همراه با محتوای با کیفیت بالا، به ایجاد اعتماد در بین خریداران بالقوه کمک می کند.

 

3. محصولات و روش های ارسال را اضافه کنید

 


بدون شک تجارت الکترونیک شانس زیادی برای موفقیت ارائه می دهد، اما اگر محصولات مورد تقاضا یا روشی برای راه اندازی آنها در فروشگاه آنلاین خود قرار ندهید، در واقع مزایای زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. با ارائه محصولات و روش های ارسال مناسب، آماده دریافت فوری سفارش از مشتریان خواهید بود. این آخرین مرحله برای ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیک کاملاً مفید است.


:: برچسب‌ها: طراحی فروشگاه اینترنتی کرج ,



بازدید : 136
نویسنده : websazaan

هر روز بیش از 5 میلیارد جستجو در گوگل انجام می شود، به این معنی که بهینه سازی موتور جستجو (سئو در کرج) - یعنی تنظیم وب سایت شما برای افزایش میزان ترافیک با کیفیتی که به آن وارد می شود - بخشی از ضروریات برای ارتباط با مخاطبان است. .

کریس هومر، تحلیلگر سئو در Mailchimp می گوید: «سئو یک تبلیغات رایگان برای تجارت است. "اگر اقداماتی را انجام دهید تا مطمئن شوید که برای جستجوهای مناسب رتبه خوبی دارید، مخاطبان مناسب را جذب خواهید کرد."

هنگامی که متوجه شدید چه چیزی به شما کمک می کند تا در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشید (یا رتبه شما را کاهش دهد)، طراحی و به روز رسانی سایت خود برای سئو آسان است. در مورد SEO در زیر بیشتر بیاموزید و لیست را دنبال کنید تا آن را در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود ادغام کنید.

موتورهای جستجو را درک کنید
موتورهای جستجو مانند گوگل و سایرین از فرمول هایی به نام الگوریتم برای تعیین اینکه کدام سایت ها باید در پاسخ به جستجو ظاهر شوند استفاده می کنند. اگرچه موتورهای جستجو به طور منظم الگوریتم های خود را به روز می کنند، روش های قابل پیش بینی زیادی برای ارزیابی یک سایت وجود دارد.

تجربه، اقتدار و اعتماد (EAT) برخی از عوامل اصلی هستند که گوگل در رتبه بندی خود در نظر می گیرد. راه های زیادی برای دریافت آن وجود دارد.

ایجاد دید
نظرات، اشاره‌های رسانه‌های اجتماعی، پیوندهایی به محتوای شما در سایر وب‌سایت‌ها و پست‌های مهمان که به وب‌سایت شما هدایت می‌شوند می‌توانند به شما در رتبه‌بندی کمک کنند. راه آسان را با پرداخت پول به شرکت ها برای خرید لینک برای شما انتخاب نکنید، زیرا گوگل این نوع رویه را تایید نمی کند.

پروفایل خود را به روز نمائید
مطمئن شوید که Google اطلاعات کسب و کار مرتبطی دارد که بر اساس آن EAT شما را پایه گذاری کند. از «Google برای کسب و کار من» برای مدیریت نمایه خود و ارتباط با مخاطبان خود در جستجوی Google و Google Maps با استفاده از داده های مکان استفاده کنید.

ارتباط خود را به Google نشان دهید
با پرداختن به این اصول رتبه بندی، به گوگل اطمینان دهید که می توانند به شما به عنوان یک وب سایت معتبر اعتماد کنند.

ارتباط جستجو گوگل و سایر موتورهای جستجو به دقت بررسی می کنند که آیا یک صفحه با هدف جستجوی کاربر مطابقت دارد یا خیر. این بدان معنی است که کاری که انجام می دهد و جایی که قرار دارد باید به وضوح در وب سایت شما قابل مشاهده باشد.
سازگار با موبایل هنگام ارزیابی صفحات یک وب سایت، گوگل صفحات موبایل را به صفحات دسکتاپ اولویت می دهد. در Mailchimp به شما اجازه می‌دهیم پیش‌نمایش نحوه نمایش وب‌سایت شما در دستگاه تلفن همراه را مشاهده کنید، بنابراین می‌توانید عملکرد آن را در هر سایتی بررسی کنید.
سرعت بارگذاری صفحه یک صفحه باید در سریع ترین زمان ممکن (به گفته گوگل ترجیحا بین یک تا سه ثانیه) بارگذاری شود تا کاربر تجربه خوبی از وب سایت داشته باشد.

 



بازدید : 135
نویسنده : websazaan

نکته اصلی سئو در کرج این است که "اصیل باشید": گوگل به اصالت پاداش می دهد
من همیشه دوست دارم در مورد اصالت به عنوان اولین نکته برای موقعیت یک صفحه وب صحبت کنم، زیرا از همه سخت تر است.

بسیاری از شرکت‌ها به اینترنت می‌آیند تا کسب‌وکار خود را نسخه‌ای از آنچه در حال حاضر وجود دارد بسازند و این تنها منجر به این می‌شود که کسب‌وکار در سایه کسانی که از آن الهام گرفته‌اند باقی بماند.

اما مهم نیست که بتوانیم پیشنهاد متفاوتی را به بازار خود ارائه دهیم، بلکه به این دلیل است که گوگل محتوای تکراری را که محتوای نازک نیز نامیده می‌شود مجازات می‌کند. در واقع یکی از دلایل جریمه های زیادی است که این موتور جستجو می تواند به شما بدهد.

شما باید در نظر داشته باشید که تمام محتوای صفحه وب شما باید توسط خودتان نوشته شده باشد، تا تضمین شود که چیزی از جای دیگری کپی نکرده اید، علاوه بر این، فیلم ها و تصاویر باید اصلی باشند.

انجام این کار هیچ هزینه ای برای شما ندارد، فقط مدتی است، اما این تضمین می کند که محتوای ارزشمندی را از طریق صفحه وب خود ارائه دهید، و موتورهای جستجوی وب مانند گوگل آن را در نظر بگیرند و موقعیت خوبی را در وب به شما ارائه دهند که این همه تلاش سزاوار است. .

اگرچه تمام توصیه های سئو در مورد محتوای وب سایت شما نیست، من پیش بینی می کنم که محتوای وب سایت شما باید اولین نقطه قوت شما در سطح سئو و شرط بندی در موقعیت وب باشد. اگر محتوای وب شما بی عیب و نقص نباشد، همه چیز دیگر بی فایده است!

مطالعه کلمات کلیدی: نکات سئو را با توجه به پارامترهای جستجوی خود اعمال کنید
ایجاد صفحه وب شما یک چیز است و کاملاً دیگر موقعیت وب سایت آن است. باید درک کنید که محتوا بر اساس پارامترهای جستجو قرار می گیرد که در این مورد به عنوان کلمات کلیدی یا کلیدواژه شناخته می شوند.

کلمات کلیدی از جایگاه تجاری که شرکت شما در آن گنجانده شده است تعیین می شود. بنابراین، یکی از مهم ترین نکات سئو، برای قرار دادن یک صفحه وب، شناخت عادات جستجوی مشتریان و جستجوی کلمات کلیدی مناسب است.

به یاد داشته باشید که همه کسانی که کسب و کارهایی شبیه به شما در اینترنت دارند به دنبال بیشترین جستجو و تکرار کلمات کلیدی در موتورهای جستجوی وب مانند گوگل خواهند بود، بنابراین این کلمات کلیدی هستند که بیشترین رقابت را در سطح موقعیت یابی وب دارند. با این حال، باید از خود بپرسید که آیا می‌خواهید وارد آن رقابت شوید یا روی کلمات کلیدی کمتر محبوب، رقابتی کمتر، اما نتایجی که با آن‌ها، شاید نه به این چشمگیر، اما سریع‌تر به دست می‌آورید، تمرکز خواهید کرد.

توصیه سئوی من در این زمینه این است که هنگام تعریف استراتژی موقعیت یابی وب خود، اندازه کاری را که می توانید انجام دهید یا محول کنید و در مورد دومی، بودجه ای که دارید را درک کنید و اهداف واقع بینانه و قابل دستیابی را بر اساس آن تعیین کنید.

همچنین مهم است که محتوای وب سایت خود را با کلمات کلیدی بارگذاری نکنید، موتورهای جستجو احمق نیستند! آن‌ها می‌دانند که شما می‌خواهید اول در نتایج جستجو ظاهر شوید و به همین دلیل، بیش از حد کلمات کلیدی در محتوای وب را جریمه می‌کنند تا به چیزهای دیگری مانند کیفیت محتوا در مقابل کاربر و شهرت بیشتر اهمیت دهند. صفحه وب شما. .

ایجاد و نگهداری وبلاگ با یک برنامه سئو میان مدت و بلند مدت
بدون شک، این توصیه سئو است که اکثر شرکت ها به آن توجه می کنند: شرکت شما به یک وبلاگ نیاز دارد.

یک وبلاگ به شرکت شما کمک می کند تا در مقابل چشمان مشتریان بالقوه شما و موتورهای جستجوی وب مانند گوگل فعال بماند، اما همچنین دارای منبعی است که می توانید با آن به مشتریان خود اطلاع رسانی و آموزش دهید.

اما اگر یک وبلاگ ایجاد می کنید، باید آن را فعال نگه دارید. من به شما نمی گویم که باید هر روز محتوا آپلود کنید، اما با مقداری فرکانس. در غیر این صورت، تمام پتانسیل سئوی آن از بین می رود، کمکی به موقعیت یابی وب سایت شما نمی کند و به مشتری بالقوه شما تصویر بسیار بدی می دهد.

هنگام نوشتن مقاله برای وبلاگ خود، به طور طبیعی از کلمات کلیدی در محتوایی که تولید می کنید استفاده کنید، اما به یاد داشته باشید که با توجه به مشتریان خود بنویسید و نه با موتور جستجو. تعادل کامل را پیدا کنید!


:: برچسب‌ها: سئو در کرج ,



نکاتی برای ایجاد موقعیت سئو در وب سایت شما
نوشته شده در چهار شنبه 17 فروردين 1401
بازدید : 137
نویسنده : websazaan

این نکات سئو در کرج به موضوع قابل مشاهده بودن کسب و کار شما می پردازد و می دانید چه می گویند: "آنچه نشان داده نمی شود فروخته نمی شود".

اگر فکر نمی کردید روی موقعیت وب سایت خود در موتورهای جستجو کار کنید، وقت آن رسیده است که این کار را انجام دهید. در غیر این صورت، همه چیز را به رقبای خود آزاد می‌گذارید، در حالی که خودتان هیچ چیزی از وب‌سایت خود به دست نمی‌آورید.

تعیین موقعیت یک صفحه وب هرگز به این آسانی که فکر می کنید نیست. در واقع، این یک فعالیت ثابت است که نیاز به فداکاری زیادی دارد: نتایج پیشرو هستند و این دقیقاً همان چیزی است که ما را برای ادامه کار انگیزه می دهد.

البته با علم به اینکه باید سایت خود را جایگاه یابی کنیم و تمایل به انجام آن برای ما کافی نیست. در آنجاست که ما شروع به تحقیق در مورد این موقعیت یابی وب می کنیم یا خدمات یک آژانس سئو و موقعیت یابی وب را ارزیابی می کنیم.

 

:: برچسب‌ها: سئو در کرج ,



مشاوره برندینگ
نوشته شده در یک شنبه 1 مرداد 1401
بازدید : 171
نویسنده : websazaan

مشاوره برندسازی 

مشاوره برندینگ برندسازی یا برندینگ فعالیت‌های مربوط به مدیریت برند است که قسمت مهمی از فرایند کسب و کار است. بنابراین برندینگ و مدیریت برند در هر کسب و کار و بدون در نظر گرفتن اندازه آن بسیار مهم است زیرا که با بازار ارتباط برقرار نموده و در مورد کسب و کار و محصول شما به بازار اطلاعات می‌دهد.

سازمانها برای موفقیت در برنامه ریزی و اجرا به کمک یک مجموعه مشاوره برندسازی یا مشاوره برندینگ حرفه‌ای خواهد بود که با ایجاد یک نام تجاری قوی ، از یک سو بتوانند به ایده‌های برندینگ، جامع عمل پوشانده و از سوی دیگر بتوانند بر افزایش سطح فروش اثر معناداری داشته باشند.

برندسازی بر هزینه محصول ، بسته‌بندی ، بازاریابی و استراتژی‌های تبلیغاتی ، کانال‌های توزیع ، و سایر موارد تاثیر مستقیم خواهد داشت. ایجاد نام تجاری گامی است در جهت ایجاد یک هویت و به رسمیت شناخته شدن سازمان در بازار رقابت است. 

 

برند و برندینگ

برند Brand ( نشان تجاری، نماد تجاری، علامت تجاری ) یک مفهوم کلیدی در محافل بازاریابی است، می‌توان از آن به عنوان سکوی پرشی که می‌تواند کسب و کار شما روبه‌جلو و موفقیت ببرد و به شما یک مزیت رقابتی بدهد، یاد نمود.

نام تجاری قوی که به‌درستی و به روش علمی تعریف‌ شده باشد، باعث افزایش فروش ، ایجاد وفاداری مشتری، ایجاد ارزش برای نام تجاری و مهم‌تر از همه،کاتالیزوری برای رشد کسب و کار خواهد بود از طریق ایجاد انگیزه در مصرف‌کنندگان برای خرید محصول شما.

اجزاء برند

برند که معمولاً با آرم، نشانه، نام و یا تصویر است و مصرف‌کنندگان با دیدنشان به یاد شرکت و محصولات آن افتاده و به‌اصطلاح همراه با تداعیات برند خواهد بود.

اما درواقع ، نام تجاری نیز شامل عوامل دیگری است ، که شامل آن دسته از ویژگی‌های منحصربه‌فرد است که باعث تشخیص محصول شرکت از محصولات رقیب و یا محصولات نزدیک می‌گردد، که البته آن نیز به کیفیت محصول و سیاست‌های شما درزمینهٔ نحوه انجام کار تجاری شما، و اینکه شما چگونه توسط دیگران درک ( درک مشتری از کسب و کار ما ) شده‌اید.

لوگو و تصویر برند بخش مرکزی برند است و ضمنا لوگو ، رنگ و طراحی نقش اساسی در تصویر برند و اینکه مشتری آن را به یاد بیاورد دارند.

مدیریت موفق برند نیازمند قدرتمند کردن ارتباط تصویر برند و مشتری در تمام زمان‌هاست. هرگونه تغییر در تصویر برند اعم از رنگ، لوگو یا تصویر باعث تغییر وفاداری مشتری می‌شود که در نتیجه این امر بر روی تصمیم خرید مشتری تاثیر گذار است.

وقتی‌که مصرف‌کننده تصویر یک برند را درک کند و یک تجربه خوب یا بد را با آن مرتبط کند آنگاه مدیریت درک مشتری به یک بخش مهم از مدیریت برند تبدیل می‌شود.

با تغییر در تکنولوژی و سبک زندگی، توقعات مشتری نیز تغییر می‌نماید. مشتریان انتظار یک تصویر برند مدرن و به روز را دارند که مطابق با شرایط امروز باشد و نه آنچه از مد افتاده است.

لوگوها و تصاویر برند باید اصلاح شوند تا به روز شده و با مشتریان تطبیق یابند.

لوگوها باید المان‌های برند قدیمی یعنی رنگ و تصویر و غیره را به شکل اصلاح‌شده داشته باشند اما الگوی کلی آن باید برای مشتری آشنا باشند.

بنابراین مشتریان همچنان تصویر و برند قدیمی را به یاد میاورند.

اثر برندسازی بر کسب‌و‌کار

بی‌هیچ تردیدی ایجاد نام تجاری  ، به‌ویژه برای کسب و کار کوچک بسیار حائز اهمیت است.

مصرف‌کنندگان همیشه مایل به خرید محصولات بوده‌اند که به آن اعتماد دارند. تعریف درست یک نام تجاری خوب و قوی، مزیت رقابتی پایداری به شما می‌دهد.

ایجاد نام تجاری این اجازه را می‌دهد تا شمارا برای محصولاتتان هزینه بیشتری متقبل شده اما باایمان به اینکه مصرف‌کنندگان حاضر است پول بیشتری خرج نماید و وفادار به برند باقی خواهد ماند، و خرید آن را به قیمت بالاتر خواهد پذیرفت.

تقویت پایدار نام تجاری ، پاسخ مثبت از مصرف‌کننده را به دنبال خواهد داشت.

  • رمز حفظ مشتری و افزایش مشتری یعنی افزایش سهم از بازار پس از افزایش بهای تمام‌شده محصول برای مشتری، تنها در برندسازی یا ایجاد برند است.

نام تجاری یک‌راه برای جذب مشتریان جدید است.

زمانی یک مشتری نزد شما می‌آید، که در مورد محصول و کسب و کار شما شنیده باشد و شما می‌توانید در مورد خرید این محصول از شما ، مطمئن باشید .

هنگامی‌که شما برای اجرای مبارزات بازاریابی(اجرای کمپین‌های بازاریابی) اقدام می‌نمایید، در واقع شما به‌سادگی شروع به جذب تعداد زیادی از مشتریان نموده‌اید. بچه‌های بازاریابی وقت خود را با کسانی صرف خواهند نمود که معتقد هستند منجر به پیدا نمودن خریدارانی جدی خواهد شد.

همان‌طور که توضیح دادیم، نام تجاری یک‌راه مؤثر برای تسهیل رشد کسب و کار شما است.

وقتی اجرای برندینگ با موفقیت همراه باشد، نام تجاری به شما یک موقعیت استراتژیک در بازار خواهد داد، و در نهایت منجر به سود افزایش خواهد شد و آن ناشی از هجوم مشتریان جدید، و ادامه حمایت از سوی مشتریان کنونی خواهد بود.

  • ایجاد نام تجاری ، وفاداری به نام تجاری و ایجاد ارزش، در جهت جذب مشتریان جدید، باعث افزایش توان ایستادگی در زمان رقابت خواهد شد. این‌ها همه مؤلفه‌های کلیدی در تضمین سودآوری مستمر کسب و کار شما است.

 

مشاوره برندسازی داخلی

برندسازی داخلی به معنای کمک به تمام اعضای سازمان است. کمک به بازاریابان و مدیران بازاریابی، به اهداف و ارزشهای والای سازمان ، اعتقاد به داستان برند، مشارکت در حمایت برند (بیان داستان برند ) –در خلال تمام فعالیتهای روزانه کاری.

 

مزایای مشاوره برندسازی

  1. ارزش افزوده برای سازمان خواهد داشت.
  2. تلاش کمتری برای جذب مشتری و جلوگیری از گرایش به سایر برندها نیاز خواهد بود.
  3. افزایش اعتماد مشتری.
  4. تشخیص دسته بندی جغرافیایی مشتریها در سطح بازار.
  5. توانایی فروش محصولات با قیمتهای بسیار بالا.
  6. ایجاد تمایز به محصولات مشابه.
  7. توانایی جذب سفارشات تجاری را افزایش میدهد.
  8. کیفیت درک شده را مدیریت می نماید.

 

مشاور برندسازی بر دو عامل اساسی توجه و برای آن برنامه ارائه می‌نماید :

  • ارزش احساسی برند
  • ارزش عملیاتی برند

مشاور برندسازی باید بتواند ارزش احساسی  برند که از طریق شاخص‌های کیفی به دست آورده و نتایج ملموس کمی تبدیل نماید.

مشاور برندسازی باید بتواند ارزش عملیاتی برند که از طریق شاخص‌های کمی به دست آورده. مشاور برندسازی باید بتواند از هر دو شاخص به ارائه گزارش وضعیت موجود برند و ترسیم وضعیت آتی برند دست یابد.

 

نحوه ارائه خدمات مشاوره برندینگ  / مشاوره برندسازی

این شرکت با داشتن چند هزار کارمند در سراسر دنیا و بیش از ۳۰ دفتر در پنج قاره، در حوزه مارکتینگ ، صاحب‌نظر بوده و سهم عظیمی در گسترش علم برندینگ در دنیا داشته است.

تیم مشاوران وبسازان نوین، با توجه به نمایندگی انحصاری از CMCG، توانسته است تا با تجربیات علمی و عملی خود به نحو شایسته‌ای این استانداردها را کسب و پیاده‌سازی نماید.

 

خدمات تیم مشاوران وبسازان نوین IRANMCT در حوزه مدیریت برند و برندسازی :

  • مشاوره و ارائه برنامه استراتژیک برند
  • تهیه و تدوین اساسنامه استراتژی برندینگ CIG
  • تهیه جداول کمپین‌های تبلیغاتی بر اساس CIG
  • برنامه ریزی استراتژی برندینگ آنلاین/ وب برندینگ Web-branding

:: برچسب‌ها: مشاوره برندینگ ,



بهترین شرکت مشاوره تبلیغاتی
نوشته شده در شنبه 1 مرداد 1401
بازدید : 150
نویسنده : websazaan

مشاوره تبلیغاتی

همون چیزی که کسب و کارت نیاز داره!
هدف مشخص است، اما مسیر مشخص نیست! مشاوره کمک می کند با مسیر رسیدن به هدف آشنا شوید. مشاوره تبلیغاتی یعنی ایجاد رویکردی مناسب با فرهنگ و لحن برند در تولید محتوای تبلیغاتی و اکران آن در رسانه های درست. ما در این مسیر کنار شما هستیم تا برنامه ای درست را برای شروع تبلیغات تدوین کنیم. محتوایی متناسب با صدا و جنس برند بسازیم و آن را در رسانه هایی که مخاطبین بالقوه برند حضور دارند اکران نماییم. در این مسیر در بحث بازاریابی (Marketing) هم با مشاورین حرفه ای وبسازان نوین همراه خواهید بود.

 مشاور تبلیغاتی در کرج

تبلیغات هدفمند و با برنامه، نیازمند استفاده از تجارب بالا در این زمینه است. هر برند نیازمند حضور یک مشاور تبلیغاتی با تجربه و حرفه ای در کنار خود است تا هم بتواند بهترین مسیر را برای رسیدن به اهداف تبلیغاتی مشخص کند، و هم بتواند رویکرد و صدای برند را به بهترین شکل به گوش مخاطبان برساند.

مشاور مارکتینگ

بازاریابی اصل قبل از فروش است. شما برای فروش نیاز به بازاریابی موثر دارید و انجام چنین بازاریابی ای نیازمند حضور یک تیم یا فرد قوی در زمینه ی بازاریابی یا مارکتینگ است. مشاوره در زمینه ی بازاریابی و مارکتینگ به منظور کمک به برندها برای شناسایی بازار هدف و رسانه های هدف است. در این مسیر تیم مارکتینگ وبسازان نوین همیار و مشاور شما خواهد بود.

مشاور برند سازی در کرج

ساخت یک برند و انتقال معنا و نام آن در ذهن مخاطب کار ساده ای نیست. اینکار با برنامه ریزی های متعدد در بازاریابی و تبلیغات صورت می گیرد. برای اینکه بتوانید برنامه ای ایده آل برای برند سازی خود داشته باشید می توانید از یک تیم مشاوره برندینگ استفاده کنید. در همین راستا تیم دیجیتال مارکتینگ وبسازان نوین همیار و مشاور شما در برندینگ شما خواهد بود.

 


:: برچسب‌ها: تبلیغات در کرج , مشاوره تبلیغاتی ,



وبسازان نوین همون چیزی که کسب و کارت نیاز داره
نوشته شده در سه شنبه 24 اسفند 1400
بازدید : 154
نویسنده : websazaan

وبسازان نوین، همون چیزی که کسب و کارت نیاز داره

 

طراحی سایت وردپرسی در کرج

تیم وبسازان نوین از طراحان و توسعه دهندگان سایت وردپرسی واقع در کرج، وب سایت های سفارشی، پاسخگو و سازگار با سئو سایت را برای مشاغل در کرج و سراسر ایران ایجاد می کنند. ما وب سایت های وردپرسی پویا، زیبا و با کارایی بالا می سازیم، در وبسازان نوین، یک شرکت پیشرو در طراحی سایت وردپرس در کرج، ما عاشق توسعه وب سایت با CMS وردپرس هستیم. توسعه دهندگان بسیار با تجربه وردپرس ما به طور مرتب روی سفارشی کردن قالب ها، افزونه ها و نگهداری سایت های وردپرس کار می کنند و به طور مرتب در لیست برترین شرکت های توسعه وب وردپرس در کرج قرار می گیرند.

سایت کسب و کار شما نه تنها شخصیت آنلاین شماست، بلکه باید به عنوان مرکز تمام برندسازی و بازاریابی آنلاین شما عمل کند. وب سایت شما نه تنها باید عالی به نظر برسد، بلکه باید بسیار سریع و کاربر پسند باشد. با توجه به اینکه اکثر مشتریان شما از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند، سایت شما باید در تلفن های همراه و تبلت ها به زیبایی نمایش داده شود.

همچنین مهم است که به یاد داشته باشید، یک وب سایت بدون ترافیک بی فایده است. علاوه بر این، صرف به دست آوردن ترافیک سایت، پولی را در بانک نمی گذارد. طراحی سایت خوب به جذب مشتری کمک می کند تا ترافیک شما را به حداکثر برساند. به همین دلیل است که ما خود را به عنوان یک شرکت توسعه سایت نمی فروشیم. در واقع، عمدتاً وب‌سایت‌هایی را برای مشتریان بازاریابی دیجیتال خود ایجاد می‌کنیم.

برآوردگر بودجه بازاریابی دیجیتال ما را مرور کنید

تمامی وب سایت هایی که توسط تیم مجرب وبسازان نوین طراحی و ساخته شده اند، کاملاً متعلق به مشتریان ما هستند (بدون هزینه ماهانه) و براساس محبوب ترین و پیشرفته ترین سیستم مدیریت محتوای وردپرس ساخته شده اند. این تضمین می کند که هر کسی می تواند پشت کار ما بیاید و به کار ما ادامه دهد. مهمتر از همه، ما وب سایت شما را از پایه و با در نظر گرفتن سئو سایت می سازیم.

برای تسلط بر گوگل آماده اید؟

سئو سایت وبسازان نوین در کرج خدمات طراحی و توسعه وب سایت مقرون به صرفه ای را ارائه می دهد که برای بازگشت سرمایه ساخته شده است. اگرچه قیمت‌های وب‌سایت ما شامل سئوی بلندمدت برای رتبه‌بندی جستجوی ارگانیک نمی‌شوند، اما پایه محکمی برای کسب‌وکار شما دارند. از آنجایی که ما در درجه اول یک شرکت سئو هستیم، مدل کسب و کار ما حاشیه زیادی برای توسعه وب ندارد. علاوه بر این، شما همچنین با یک طراحی وب سایت سازگار با سئو مواجه می شوید که در نهایت به ما امکان می دهد وب سایت هایی با کیفیت بسیار بالا با قیمت های بسیار رقابتی ارائه کنیم.

وب سایت هایی که برای سئو ساخته شده اند

داشتن یک وب سایت عالی در صورتی که هیچ کس از آن بازدید نکند، سود چندانی ندارد. به همین دلیل است که سئو به ساخت یک وب سایت کاملاً متفاوت از سایر موارد نگاه می کند. ما سایت را با در نظر گرفتن بازاریابی و نه لوازم آرایشی طراحی می کنیم. وب سایت هایی که ما می سازیم یک هدف دارند.

بسیاری از صاحبان مشاغل فکر می کنند که وقتی یک وب سایت ساخته می شوند، بهینه سازی موتورهای جستجو نیز شامل می شود. اگرچه بسیاری از طراحان وب و شرکت های وب سایت ادعا می کنند که چنین است، اکثر شرکت های توسعه وب اطلاعات کمی در مورد سئو سایت دارند. اکثر توسعه دهندگان وب سایت هایی می سازند که "زیبا" به نظر می رسند. این به سادگی یک مجموعه مهارت متفاوت است.

سرعت وب سایت

امروزه بیش از هر زمان دیگری، مردم حاضر نیستند منتظر بارگذاری یک وب سایت باشند. مردم اطلاعات خود را فورا می خواهند. با پیچیده تر شدن وب سایت ها، سرعت وب سایت مشکل تر می شود. این با افزایش روزافزون استفاده از تلفن همراه تشدید شده است. بسیاری از وب‌سایت‌ها در وای‌فای سریع ظاهر می‌شوند، اما بارگیری آن‌ها تقریباً بلافاصله در دستگاه‌های تلفن همراه می‌تواند یک چالش باشد.

سرعت وب سایت برای تجربه کاربران شما و همچنین سئو سایت بسیار مهم است. مشتریان سئوی مدیریت شده ما، طیف کاملی از بهینه سازی سرعت را برای وب سایت های خود از جمله DNS پیشرفته دریافت می کنند. ما هر سایت را بررسی می کنیم و سرعت را در یک سطح بسیار دقیق تجزیه و تحلیل می کنیم تا قابلیت استفاده را تضمین کنیم.

گوگل به وب سایت هایی که تجربه کاربری عالی ارائه می دهند پاداش می دهد. این بدان معناست که سایت شما مجبور نیست فقط زیبا به نظر برسد، بلکه باید سریع و آسان برای استفاده باشد. همه وب‌سایت‌های ما بر اساس سریع‌ترین هاست، بهترین ساختار URL برای SEO ساخته شده‌اند تا اطمینان حاصل شود که سایت شما به درستی خزیده می‌شود، و هر مرحله از توسعه وب‌سایت از منظر «تبدیل» بررسی می‌شود.

امنیت وب سایت

امنیت وب سایت هرگز مهمتر از این نبوده است، به خصوص اگر وب سایتی را اداره می کنید که در آن اطلاعات شخصی مشتریان را دریافت می کنید. همه وب‌سایت‌هایی که طراحی می‌کنیم کاملاً با گواهی‌های امنیتی محافظت می‌شوند، به این معنی که قفل کوچکی را در کنار آدرس وب نشان می‌دهند. ایمن بودن وب سایت شما همچنین به این معنی است که بر خلاف HTTP (مخفف S برای امن) در HTTPS نمایش داده می شود.

داشتن یک سایت امن همچنین از هشدار وحشتناک "این سایت امن نیست" در Google Chrome جلوگیری می کند. ما فقط یک گواهی نصب نمی‌کنیم و ادعا می‌کنیم که سایت شما امن است، ما هر صفحه‌ای را برای «محتوای ترکیبی» آزمایش می‌کنیم که در آن منبعی به یک سایت غیر ایمن اشاره می‌کند. در نهایت، برای امنیت شخصی و ذهن شما، ما روزانه نسخه‌های پشتیبان‌گیری افزایشی و کامل را اجرا می‌کنیم تا مطمئن شویم هرگز اطلاعات مهم خود را از دست نمی‌دهید. ما همچنین یک "سایت مرحله‌بندی" را در حال اجرا نگه می‌داریم تا همه تغییرات و به‌روزرسانی‌های سایت قبل از پخش زنده کاملاً آزمایش شوند.

طراحی لوگو در کرج

ما یک شرکت طراحی لوگو در کرج هستیم که متخصصینی در زمینه آرم های شرکتی و تجاری داریم. ما به عنوان یکی از برترین شرکت های طراحی لوگو در کرج، ارزش یک لوگو برای یک سازمان را درک می کنیم. لوگوی شما تا پایان عمر خود و حتی پس از آن چهره شرکت شما خواهد بود، بنابراین نمی توانید یک لوگوساز بد را استخدام کنید که چنین چیز مهمی را برای شما خراب می کند.

دپارتمان طراحی گرافیک ما طراحان خلاق با استعدادی دارد که می توانند آرم های سفارشی جذابی را مطابق با نیاز شما ارائه دهند. بنابراین، برای دریافت بهترین خدمات طراحی لوگو می توانید کاملا به ما اعتماد کنید. و ما به شما اطمینان می دهیم که از این تصمیم پشیمان نخواهید شد.

تحولی مدرن با وبسازان نوین

وبسازان نوین، با هدف ایجاد زمینه ای برای ورود کسب و کار های سنتی به بازار دیجیتال کشور و دسترسی همگانی به خدمات آنلاین با بهترین کیفیت و متناسب با هر نیازی را فراهم آورده است. وبسازان نوین تمام ابزار های مورد نیاز برای کسب و کار شما را فراهم کرده و در تمامی مراحل، خدمات مورد نیاز کسب و کار شما را با داشتن مجموعه ای از متخصصان در تمامی حوزه ها به بهترین شکل ممکن پاسخ می دهد. خدمات وبسازان نوین شامل طراحی سایت، سئو، مشاوره برندسازی، تولید محتوا، مشاوره تبلیغاتی و …می باشد.

منبع: وبسازان نوین


:: برچسب‌ها: سئو سایت ,



بازدید : 139
نویسنده : websazaan

سئو کرج یا بهینه سازی موتور جستجو فرآیند توسعه وب سایت هایی است که مطابق با نیازهای موتورهای جستجوی مختلف مانند گوگل یا بینگ باشد تا در اولین نتایج جستجو برای کلمات و عبارات کلیدی مورد استفاده توسط مشتریان بالقوه شرکت ها، پروژه ها و مشاغل ظاهر شوند.

موتورهای جستجو منبع 70 درصد از بازدیدهای وب سایت هستند، جایی که بازدیدکنندگان وب سایت برای پاسخ به سؤالات خاص یا جستجوی یک محصول یا خدمات با صدها موضوع منتشر شده به موتورهای جستجوی مختلف متوسل می شوند تا به سؤالات بازدیدکنندگان پاسخ دهند و وجود وب سایت برای اکثر شرکت ها و پروژه های تجاری که جایگزین های متعددی را با هزینه ارائه می دهند مناسب با وسایل ارتباطی راحت و سریع که بهتر از کانال های خرید سنتی است.




بازدید : 138
نویسنده : websazaan

اگر به نوشتن محتوا علاقه دارید و به دنبال فعالیت در این زمینه هستید، بدون شک در مورد سئو کرج یا همان چیزی که در زبان عربی به بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو معروف است، چیزهای زیادی شنیده اید. شاید سعی کردید در مورد آن مطالعه کنید، اما از حجم عظیمی از اطلاعات در مورد این مفهوم که باعث می شد احساس کنید گم شده اید شگفت زده شدید. نگران نباشید، در مقاله امروز راهنمای جامعی را در اختیار شما قرار می دهیم که به تمامی سوالات شما در مورد این مفهوم به روشی آسان و ساده پاسخ می دهد. وب سایت For9a را مرور کنید


:: برچسب‌ها: سئو کرج , سئو در کرج , شرکت سئو کرج ,



سئو وب سایت کرج
نوشته شده در شنبه 14 دی 1400
بازدید : 142
نویسنده : websazaan

اصول زیادی برای بهینه سازی وب سایت و سئو سایت کرج باید مورد استفاده قرار گیرد. اما هنگام صحبت در مورد سئوی وب سایت بله، این اصول و قوانین باید به صورت حرفه ای مورد استفاده قرار گیرند.

در این مقاله به چند قانون می پردازیم که می توانید از آنها برای بهبود حرفه ای سایت خود استفاده کنید.

افزایش سرعت بارگذاری صفحه در سئو سایت تاثیر دارد زیرا کاربر می تواند زودتر به محتوای مورد نظر خود برسد و نیازهای خود را برآورده کند.

عوامل زیادی وجود دارند که می توانند بر سرعت بارگذاری یک وب سایت تأثیر بگذارند و این عوامل نیز می توانند مستقیماً بر بهینه سازی وب سایت تأثیر بگذارند.

 


:: برچسب‌ها: سئو کرج , سئو در کرج , شرکت سئو کرج ,



بازدید : 143
نویسنده : websazaan

تبلیغات آمازون چیست؟ انواع آن چیست و چه تفاوتی با هم دارند؟ چگونه یک کمپین تبلیغاتی راه اندازی کنیم و چه نکاتی مهم است که به فروشندگان کمک می کند کمپین های خود را در آمازون موفق کنند. مشاوره تبلیغاتی در کرج


:: برچسب‌ها: تبلیغات در کرج , مشاوره تبلیغاتی در کرج ,



بازدید : 143
نویسنده : websazaan

اگر در زمینه تبلیغات فعالیت می کنید مطمئناً به اهمیت برنامه ریزی قبل از اجرای کمپین های تبلیغاتیدر کرجواقف هستید.فرآیند برنامه ریزی یکی از مهمترین فرآیندهایی است که تبلیغ کنندگان برای ایجاد تغییر در روند مشتریان به منظور افزایش فروش به آن تکیه می کنند. با توجه به اهمیت برنامه ریزی در کمپین های تبلیغاتی، نکاتی را در اختیار شما قرار می دهیم که به تبلیغ کنندگان کمک می کند تا کمپین های تبلیغاتی خود را به موفقیت برسانند.


:: برچسب‌ها: تبلیغات در کرج , مشاوره تبلیغاتی در کرج ,



سئو سایت در کرج با وبسازان نوین
نوشته شده در جمعه 1 مرداد 1401
بازدید : 167
نویسنده : websazaan

شرکت سئو کرج

خدمات سئو در کرج و بهینه سازی سایت کرج در گوگل را از وبسازان نوین بخواهید، بهبود رتبه سایت کرج و رنک گوگل ارائه ی خدمات بهینه سازی و افزایش بازدید کرج به به صورت مشاوره ای و پروژه ای. ما در شرکت سئو در کرج موفقیت های زیادی در سطح داخلی و بین المللی داریم که به دلیل درک خوب از کارمان و وعده حواس پرتی مشتری است، زیرا به خوبی عوامل مهم و عواملی را که تاثیرگذار و هدر نمی دهند، می دانیم. زمان و پول

تجربه با استراتژی ما تفاوت ایجاد خواهد کرد. ما تلاش خواهیم کرد تا تمام نیازهای مشتریان را در سایت برآورده کنیم تا دیگر نیازی به جستجو در گوگل نداشته باشند که این باعث کاهش نرخ پرش و افزایش تعداد بازدیدکنندگان در وب سایت شما می شود. همچنین دو عامل مهم در بهبود رتبه وب سایت شما.

چرا به خدمات سئو در کرج نیاز دارید؟


اکثر شرکت ها به طور کامل از اهمیت خدمات سئوی شرکت در وب سایت آگاه هستند، زیرا سئو تنها شانس ظاهر شدن وب سایت در گوگل را برای مشتریان بالقوه ای که در جستجوی محصولات یا خدمات ارائه شده توسط شرکت هستند، دو برابر می کند.

ما دلایل زیادی برای تاکید بر اهمیت خدمات سئو برای شرکت شما، صرف نظر از حوزه فعالیت یا اندازه شرکت شما، و اینکه چرا برای افزایش سود شرکت خود با یک شرکت بازاریابی دیجیتال اختصاصی به خدمات سئو نیاز دارید، فهرست می کنیم.

نتایج جستجوی گوگل همیشه بزرگترین منبع ترافیک برای اکثر وب سایت ها هستند نتایج جستجوی گوگل مرحله بسیار مهمی در فرآیند خرید هستند.

زیرا کاربران اینترنت همیشه از نتایج جستجوی گوگل برای دریافت اطلاعات بیشتر برای تصمیم گیری خرید استفاده می کنند. بنابراین، اجازه دهید وب سایت شما در بالای نتایج جستجوی گوگل قرار گیرد تا مشتریان جدید را به دست آورید.

شایان ذکر است که بیش از 3.8 میلیون جستجو در دقیقه در گوگل، بیش از 228 میلیون جستجو در ساعت و بیش از 2 تریلیون جستجو در سال وجود دارد.

سئو نشان می دهد که سئو باعث ایجاد قدرت و اعتبار برند شما می شود.

سئو فقط ایجاد بک لینک به یک وب سایت یا تکرار کلمات کلیدی به روشی خاص برای رتبه اول وب سایت شما در نتایج جستجوی گوگل نیست.

بهینه سازی برای موتورهای جستجو (SEO) دیگر به این سادگی نیست و موتور جستجوی گوگل دیگر ساده لوح نیست، بنابراین سئو به فرآیند پیچیده ای تبدیل شده است که نیاز به تخصص غنی از مقالات دارد تا نتیجه معکوس نداشته باشد و سایت از نتایج جستجوی گوگل حذف شود.

بنابراین، مهم است که برای تکمیل کار آماده سازی سایت برای نتایج جستجوی گوگل، یک متخصص سئو حرفه ای استخدام کنید، زیرا ظاهر شدن در بالای نتایج جستجو باعث می شود شرکت شما خدمات یا محصولاتی را که ارائه می دهید جستجو و جستجو کند. این شرکت وزن و اعتباری در مقابل خود دارد.

سئو به بهبود تجربه کاربری با سایت کمک می کند، تجربه کاربری به یکی از مهمترین عوامل در رتبه بندی وب سایت تبدیل شده است، بنابراین طبیعی نیست که کارشناسان بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) که در وب سایت شما کار می کنند از شما بخواهند. ارائه پیشنهادات یا درخواست تغییرات در سایت برای بهبود تجربه کاربر.

سرعت بارگذاری سایت یکی از مهم ترین فاکتورهای تجربه کاربری است و گوگل علاقه زیادی به بارگذاری سریع وب سایت ها دارد، زیرا گوگل توصیه می کند سرعت دانلود سایت در موبایل بین 1 تا 3 ثانیه باشد و حداکثر سرعت آن باید باشد. بین 1 تا 3 ثانیه، به خصوص در دستگاه های تلفن همراه.

طبق آمار، 48 درصد از کاربران موبایل انتظار دارند سرعت دانلود سایت کمتر از 3 ثانیه باشد، بنابراین طبیعی است که گوگل وب سایت های بالاتری را با سرعت دانلود بالاتر رتبه بندی کند.

از آنجایی که سئو نقش مهمی در خرید ایفا می کند، مشتریان می خواهند شما را در هر جایی پیدا کنند یا اطلاعات بیشتری در مورد محصولات یا خدمات شرکت شما می خواهند. اکنون بیش از 80 درصد از کاربران قبل از خرید محصول در گوگل جستجو می کنند.

با جستجوی نزدیکترین رستوران یا نرخ تبدیل ارز شروع کنید تا از صحت شایعات مطمئن شوید. گوگل به بخشی ضروری از زندگی ما تبدیل شده است، بنابراین طبیعتا این نیز بخشی ضروری از فرآیند خرید است. کاربران در گوگل جستجو می کنند تا قبل از خرید یا مقایسه قیمت ها، امتیاز یک سرویس یا محصول را بررسی کنند.

بهترین شرکت سئو در دبی
شرکت فناوری اطلاعات و بازاریابی الکترونیکی تواجود به عنوان بهترین شرکت سئو در دبی، امارات متحده عربی به شمار می رود، زیرا به دلیل تجربه فراوان در این زمینه در طول سالیان، خدمات خود را با کارایی بالا به مشتریان ارائه می دهد.
شیوه های سئو به طور مداوم به روز و تمدید می شوند، زیرا الگوریتم گوگل بیش از 400 بار در سال، یک یا دو بار در روز به روز می شود. بنابراین، مهم است که وب سایت شما همیشه با به روز رسانی های الگوریتم گوگل سازگار باشد تا اطمینان حاصل شود که در نتایج جستجوی گوگل یا SERP رتبه بالاتری دارد.

سئو می تواند به شما کمک کند تا از آخرین پیشرفت ها و روندهای اینترنت مطلع شوید.

جهان دائماً به سرعت در حال تغییر است، بنابراین همگام شدن با این تغییرات یک چالش بزرگ است. هماهنگی با تغییرات اولویت اصلی سئو است، زیرا سایت شما همیشه در حال رقابت با سایت های دیگر است، بنابراین شرکت سئو همیشه متعهد است که سایت شما را با به روز رسانی های گوگل و رفتار کاربران هماهنگ نگه دارد.

در مقایسه با سایر کانال های بازاریابی (مانند گوگل ادز)، بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) بسیار ارزان است و در گوگل به ازای هر کلیک بر روی یک تبلیغ یا بازاریابی شبکه های اجتماعی، هزینه ای دریافت می کنید که علاوه بر این، کار و تلاش زیادی را می طلبد. هزینه بالا

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یک استراتژی بلند مدت است زیرا با انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای کسب و کار شما، نتایج ثابت و با کیفیتی را تضمین می کند.

خدمات سئو حرفه ای همیشه متعهد به ایجاد و ایجاد فرصت های جدید هستند، نه اینکه فقط برای فرصت های موجود یا موجود رقابت کنند.


:: برچسب‌ها: سئو کرج , سئو در کرج , شرکت سئو کرج ,



صفحه کابینت
نوشته شده در شنبه 13 تير 1400
بازدید : 270
نویسنده : websazaan

صفحه کابینت یکی از ملزومات طراحی کابینت های آشپزخانه به شمار می رود .

همانطور که میدانید در صفحات چوبی یکی از مهمترین کارها ضد آب کردن صفحه کابینت است , بخصوص در حدود اطراف سینک و بخش هایی که با رطوبت در تماس است .

مطمئنا چوب از مصالحی نیست که جذب آب آن پایین باشد و باید بوسیله رنگ ها و پوشش های مختلف این متریال زیبا را ضد آب کنیم .

متاسفانه اکثر رنگ های موجود این کیفیت را ندارند و اگر دارند از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند . برخی از پوشش ها تا لیتری یک میلیون تومان قیمت دارند و در صورت پرداخت هزینه بسیار بالا امکان ضد آب شدن وجود دارد .

در ادامه به انواع صفحه و مزایا و معایب آن ها می‌پردازیم :

در صنایع چوب فن و هنر ما فقط صفحه های تمام چوب را استفاده می‌کنیم , صفحه های تمام چوب ما دو نوع دارد :

دوم صفحات تمام چوب سفارشی که از انواع چوب در کارخانه ساخته می شوند . مانند صفحه تمام چوب بلوط آمریکایی که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است . متاسفانه بلوط سفید خیلی کمیاب شده است . این چوب امکان 100% ضد آب شدن را دارد .

هیچکدام از این صفحات 100% ضد آب نیستند ولی می توان با رنگ تا 90% الی 99% آنها را ضد آب کرد .

رنگ های مورد استفاده برای ضد آب کردن

یکی از رنگ هایی که تست شده و مورد تایید ما است , رنگ ازمو آلمان است , البته فقط به رنگ آمیزی یک صفحه شما نمیتوانید یک صفحه ضد آب داشته باشید . این صفحه لازم است بیش از 10 بار در مراحل مختلف رنگ آمیزی شود . قبل از نصب و بعد از نصب , بعد از هر برش و حتی برای هر پیچ مقداری از رنگ باید استفاده شود .

داشتن یک نصاب ماهر در این بخش الزامی است . نصابی که علاوه بر دانستن مراحل برش و نصب صفحه روی کابینت به نکات رنگ کاری تسلط داشته باشد .


:: برچسب‌ها: صفحه کابینت ,



خرید اسلب چوبی
نوشته شده در شنبه 13 تير 1400
بازدید : 242
نویسنده : websazaan

:: برچسب‌ها: خرید اسلب چوبی ,



قیمت سنگ طبیعی
نوشته شده در شنبه 12 تير 1400
بازدید : 252
نویسنده : websazaan

سنگ از جمله مصالحی ست که در صنعت ساخت و ساز به وفور از آن استفاده می شود. اکثر مصالح ساختمانی با گذشت زمان کیفیت اولیه خود را از دست داده و مقاومت آنها پایین می آید اما سنگ جزء متریال هایی ست که گذشت زمان هیچ تاثیری بر آن نمی گذارد و همواره سطح طبیعی خود را حفظ می کند.
امروزه از سنگ هم در نماکاری ساختمان و هم در دکوراسیون داخلی استفاده می شود. دوام و طول عمر این ماده بسیار زیاد است و اکثر بناهایی که با سنگ ساخته می شوند سال های سال باقی می مانند. سنگ به دو دسته سنگ طبیعی و سنگ مصنوعی دسته بندی می شود.
همانطور که از نام سنگ طبیعی پیداست، طی هزاران سال توسط طبیعت شکل گرفته است. این سنگ از نقاط مختلف زمین استخراج می شود. موقعیت سنگ طبیعی تعیین کننده نوع، رنگ و بافت آن می باشد. سنگ طبیعی با منحصر به فرد بودن رنگش و نقص هایی که دارد تشخیص داده می شود.
سنگ مصنوعی محصولی ساخته انسان است که در دهه ۱۹۸۰ میلادی در بازار معرفی شد. تقاضای مردم برای دیدن سنگ هایی یکدست و یکنواخت، محرک این اختراع بود. به طور معمول، یک سنگ مصنوعی از مواد بتنی و سنگدانه تشکیل شده که با فشردن این مواد سنگ مصنوعی ساخته می شوند.
این محصول به صورت مصنوعی رنگ شده و صیقل داده می شود تا از نظر ظاهری شبیه به سنگ های طبیعی باشد. اگر از دور به این دو نوع سنگ نگاه کنید، تشخیص تفاوت بینشان دشوار است. اما اگر نگاه دقیق تری داشته باشید می توانید تفاوت را متوجه شوید. در ادامه این نوشته از فونیکس  به بیان تفاوت سنگ طبیعی و مصنوعی می پردازیم. با ما همراه باشید.


:: برچسب‌ها: قیمت سنگ طبیعی ,



چوب ترموود کرج
نوشته شده در شنبه 12 تير 1400
بازدید : 223
نویسنده : websazaan

چوب ترموود کرج

اگر میخواهید در زمینه چوب ترموود کرج اطلاعات پیدا کنید تا اخر این مقاله همراه ما باشید.

شرکت ترموود فونیکس بزرگترین شرکت واردکننده بدون واسطه و فروشنده مستقیم  چوب ترموود در ایران می باشد.

ترموود فونیکس تاکنون بیش از ده ها پروژه مختلف در زمینه ترموود و چوب نما ساختمان به عنوان مجری فعالیت داشته

که تمامی آن ها با حفظ سیاست اصلی این شرکت،یعنی رضایت مشتری بوده

ودر تمامی فعالیت های این شرکت لحاظ قرار گرفته و می گیرد.

شرکت فونیکس تضمین کیفیت ترموود های خود را می نماید.

این شرکت با همکاری با بهترین شرکت های تولیدکننده ترموود در کشورهای خارجی اعم از فنلاند و … می تواند

بهترین نوع ترموود را به مشتریان خود ارایه نموده و رضایت خاطر آنان را فراهم آورد.

ترموود فونیکس آماده شروع همکاری با کلیه عزیزانی که در زمینه اجرا نما چوبی ساختمان و یا فروش ترموود در تهران و سایر شهر های کشور می باشد.

 


:: برچسب‌ها: چوب ترموود کرج ,



ساخت سینک فونیکس
نوشته شده در شنبه 12 تير 1400
بازدید : 229
نویسنده : websazaan

مزایای استفاده از گرانیت در ساخت سینک فونیکس

آشپزخانه قلب خانه‌ی شماست. ما سالانه هزینه‌های زیادی صرف بهبود آشپزخانه‌مان میکنیم. این در صورتی است که می‌توانیم با یکبار هزینه کردن سالها از خرج‌های این قسمت طلایی خانه‌مان در امان بمانیم! یکی از مهم ترین قسمت‌های آشپزخانه، قسمت شستشوی ظرفهاست، چیزی که روزی شاید ۱ الی ۲ ساعت و حتی گاهی بیشتر ما را مشغول میکند.

 

بازرگانی فونیکس نمایندگی مرکزی فروش و پخش سینک گرانیتی فونیکس است و شرکت فونیکس هیچ گونه تعهد و گارانتی نسبت به سینک های جعلی موجود در بازار و فروشگاه های اینترنتی غیرمعتبر ندارد.

 

سینک گرانیتی فونیکس نوعی سینک ظرفشویی از جنس سنگ گرانیت به همراه رزین‌های اکریلیک و رنگ است. سینک ظرفشویی فونیکس مدل ۴۱۰ ضد ضربه است، بنابراین میتوان اطمینان حاصل کرد که سینکی که به طور مداوم درصدد برخورد اشیای سنگین است و ممکن است هرلحظه با صدمات جدی رو به رو شود، با وجود گرانیتی بودن آن در امان می‌ماند!

 

آنتی باکتریال بودن سینک ظرفشویی فونیکس مدل ۴۱۰ سبب جلوگیری رشد قارچ ها و همچنین رشد باکتری هاست. لازم به ذکر است که یکی از قابلیت های این جنس سینک، شستشوی آسان آن میباشد که تنها با یک اسفنج آغشته شده به صابون و آبکشی آن پاک و تمیز می‌شود.

 


:: برچسب‌ها: سینک فونیکس ,



نصاب ترموود کرج
نوشته شده در جمعه 11 تير 1400
بازدید : 235
نویسنده : websazaan

ترمووود در کرج

و استان البرزترمووود در کرج و استان البرز ترمووود کرج، فروشنده، وارد کننده، مجری و پیمان کار ترمووود چوب نما ساختمان در کرجترمووود در کرج و استان البرز ترمووود کرج، فروشنده، وارد کننده، مجری و پیمان کار ترمووود چوب نما ساختمان در کرج:شرکت بازرگانی و ساختمانی نما چوب ترمووود بازرگانی فونیکسفروشنده عمده و بدون واسطه ترمووود در کرجوارد کننده عمده و بدون واسطه ترمووود در کرجمجری عمده و بدون واسطه ترمووود در کرجفروشگاه و نمایشگاه عمده و بدون واسطه ترمووود نزدیک به کرجپیمان کار بدون واسطه و حرفه ای ترمووود در کرجترمووود و چوب نما ساختمان بازرگانی فونیکسترمود-ترموود، ترمووود و چوب نما ترموود بازرگانی فونیکس – ترمو وود، ترموود. واردات، فروش و اجرا نما چوب ساختمانیشرکت ترموود بازرگانی فونیکس بزرگترین شرکت واردکننده بدون واسطه و فروشنده مستقیم ترموود در ایران می باشد.نزدیک به یک دهه از فعالیت شرکت ترموود بازرگانی فونیکس، سابقه و اعتباری ارزشمند در رزومه این شرکت می باشد.ترموود بازرگانی فونیکس تاکنون بیش از ده ها پروژه مختلف در زمینه ترموود و چوب نما ساختمان به عنوان مجری فعالیت داشته که تمامی آن ها با حفظ سیاست اصلی این شرکت،یعنی رضایت مشتری بوده ودر تمامی فعالیت های این شرکت لحاظ قرار گرفته و می گیرد.شرکت بازرگانی فونیکس، تضمین کیفیت ترموود های خود را می نماید.این شرکت با همکاری با بهترین شرکت های تولیدکننده ترموود در کشورهای خارجی اعم از فنلاند و … می تواندبهترین نوع ترموود را به مشتریان خود ارایه نموده و رضایت خاطر آنان را فراهم آورد.ترموود بازرگانی فونیکس آماده شروع همکاری با کلیه عزیزانی که در زمینه اجرا نما چوبی ساختمان و یا فروش ترموود در تهران و سایر شهر های کشور می باشد.بهترین قیمت ترموود و بالا ترین کیفیت جنس چوب را برای شما فراهم خواهیم آورد.ترموود بازرگانی فونیکس ارایه دهنده و فروشنده ترموود هایی استاندارد با بهترین و با کیفیت ترین رنگ ها به شما می باشد.شما مشتریان عزیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت قیمت و کاتالوگ های پروژه های انجام شده با شماره های ما در تماس باشی و یا به آدرس دفتر مرکزی شرکت مراجعه نمایید. همچنین برای اطلاع از نحوه فروش و یا اجرای نما چوب تر موود با ما در ارتباط باشید تا بهترین نمایندگان و مجریان و فروشندگاه عمدهفروش و اجرای چوب نما ساختمانی ترمووود در کرج و استان البرزترمووود کرج
راهنمای خرید ترمووود در کرجاگر چوب را در دماهای بسیار بالا، حدود صد و هشتاد الی دویست و پنجاه درجه سانتی گراد، با بخار گرما دهند، چوب فراوری شده یا ترمووود حاصل می‌آید، که به آن ترمو چوب هم می‌گویند. این محصول بسیار سازگار با محیط زیست است، در مقابل پوسیدگی و تغییرات دمایی بسیار مقاوم است، رنگی یکنواخت دارد، حشرات نمی‌توانند داخل آن نفوذ کنند و به آن آسیب بزنند، خشک است، ترک نمی‌خورد، در یک کلام، بسیار مقاوم است. از این نوع چوب برای نمای ساختمان‌ها، کفپوش‌های بیرونی خانه‌ها، کفپوش حیاط، آلاچیق، روف گاردن‌ها، در و پنجره، نرده پله، پاگرد، سونا، استخر و دکوراسیون داخلی استفاده می‌کنند.اگر تصمیم خرید ترمووود را دارید به شما توصیه می‌کنیم، در صورتی که ساکن استان البرز هستید، از بین انواع مختلف چوب در شهر کرج ترمووود را جستجو نموده و درصورتی‌ که نمایندگان فروش آن در کرج موجود هستند، با آنها تماس بگیرید. ضمنا لطفا خاطر نشان شوید که اطلاعات مربوط به فروشنده ترمووودرا در وبسایت ساختمون مشاهده نموده‌اید.
خرید انواع ترمووود در کرج، استان البرز.انتخاب نوع چوبی که از آن ترموود فراهم می‌شود خیلی مهم است. انواع چو‌ب‌ها، با توجه به هدف و کاربری، برای این منظور استفاده می‌شوند، از جمله کاج، بلوط و عش. انتخاب نوع چوب تاثیر بسیار زیادی در قیمت خواهد گذاشت. اما از هر چوبی برای هر منظوری و در هر اقلیمی هم نمی‌توان استفاده کرد. همین امر، لزوم مشورت با متخصصان را بیشتر از پیش مهم می‌نماید.نکته‌ی دوم ویژگی‌ها چوب مورد استفاده‌ی نهایی است. ضخامت نکته‌ی مهمی است که نیاز به بررسی کارشناسانه دارد. مثلا اگر ضخامت چوب را برای نما بسیار بالا بگیریم باعث افزایش وزن ساختمان می‌شود که می‌تواند مشکلاتی را در پی داشته باشد. رنگ آمیزی مناسب هم نکته بسیار مهمی است. جدا از بحث زیبایی، رنگ آمیزی صحیح و اصولی باعث افزایش مقاومت چوب در برابر اشعه یووی خورشید و همچنین در برابر ساییدگی، خوردگی و حشرات می‌شود.نکته بسیار مهمی دیگری که نباید به آن بی‌توجه بود چگونگی نصب است. نصب این چوب‌ها بخصوص بر روی نما، بسیار مساله تخصصی ‌است که استانداردهای خاص خود را دارد. به عنوان مثال، زیرسازی درست و اصولی نکته بسیار الزام آوری است. از نصب مستقیم آن‌ها بر روی فلز و دیوار باید جدا خودداری کرد، زیرا چوب و فلزی در تغییرات دمایی، رفتاری درست عکس هم نشان می‌دهند. فاصله‌ی پروفیل‌های زیرسازی، میزان قطر سیمان زیرسازی، مهار پیچ‌ها و فواصل آن‌ها و حتی جهت پیج کردن، نکات بسیار اساسی و استاندارد شده‌ای هستند. بحث طراحی و هارمونی هم که همیشه به جای خود باقی‌ست. و بالاخره ایمنی مساله‌ای است که به هیچ عنوان نمی‌توان سرسری از کنار آن گذشت. تمام این ظرایف و نکات اهمیت بکارگیری نیروهای حرفه‌ای و متعهد را گوشزد می‌کند.علاوه بر توضیحات جامعی که فروشندگان ترمووود در کرج درج نموده‌اند، توصیه می‌کنیم “راهنمای انتخاب ترمووود” را مشاهده نمایید، تا بهترین انتخاب را در میان انواع ترمووود با توجه به کارایی لازم آن برای شما، بین فروشندگان استان البرز، شهر کرج داشته باشید.
این که فروشندگان ترمووود در کرج چه نوعی ترمووود و با چه مشخصاتی را موجود داشته باشند، عاملی تاثیر‌گذار در خرید این مدل چوب خواهد بود. همواره می‌توان در سایت ساختمون قیمت انواع ترمووود را در بین فروشندگان شهرهای استان البرز با هم مقایسه کرد و بهترین انتخاب را در بین انواع ترمووود در شهر کرج انجام داد. همچنین می‌توانید برای دریافت اطلاعات تکمیلی پیرامون انواع محصولات ساختمانی به قسمت مطالب وبلاگ سایت ساختمون مراجعه و اطلاعات کاملی را در این زمینه کسب نمایید.


:: برچسب‌ها: ترموود کرج ,



خدمات اجرای کورین
نوشته شده در جمعه 11 تير 1400
بازدید : 210
نویسنده : websazaan

خدمات اجرای کورین

توسط بازرگانی فونیکس بزرگترین و متمرکزترین خدماتی که در گروه بازرگانی فونیکس صورت می گیرد، اجرای صفحات کورین است. اجرای کورین به معنای پرداخت صفحه یا ورق خام کورین و تبدیل آن به سطح مورد نظر است. این سطح می تواند صفحه کابینت، صفحه جزیره آشپزخانه، صفحه کانتر آشپزخانه، سطح کانتر و یا میز منشی در بخش رسپشن یک دفتر کار و یا مطب پزشک، روشویی کورین و … باشد.
روال کار اجرا و ساخت یک صفحه مانند صفحه کابینت به این شکل است که شما در مرحله اول با ما تماس می گیرید و درخواست اولیه خود را مبنا بر سفارش اجرای کورین ثبت می نمایید. سپس با حضور در دفتر کار بازرگانی فونیکس و یا حضور کارشناسان ما در محل پروژه شما، سمپل های برندهای مختلف کورین را مشاهده می نمایید. سپس طرحی که به سلیقه و فضای شما نزدیک تر است را انتخاب می نمایید. انتخاب سمپل خود داستانی مفصل است. چرا که ابتدا باید با سلیقه شما همخوانی داشته باشد و در مرحله بعد، می بایست با فضایی که می خواهید آن را استفاده نمایید، تطبیق داشته باشد. بعنوان مثال اگر قصد دارید کورین را برای صفحه کابینت آشپزخانه منزل تان مورد استفاده قرار دهید، باید رنگ و طرحی که انتخاب می نمایید، با رنگ بدنه کابینت ها همخوانی داشته باشد.
لازم به توضیح است که بسیار از شما دوستان، صفحه های شبیه به سنگ طبیعی را در جاهای مختلف نظیر آشپزخانه ها می بینید اما نمی دانید این متریال چیست و به چه صورت اجرا می گردد. به اطاع شما عزیزان می رسانیم، این صفحات شبیه به سنگ کورین هستند. کورین با عنوان سنگ مصنوعی نیز شناخته می شود. کورین دارای طرح ها و رنگ های بسیار زیادی است که باعث بی همتا و بی رقیب شدن این متریال، برای اجرای رویه ی انواع سطوح شده است.
در نهایت پس از اینکه کورین مورد نظرتان را انتخاب نمودید، کارشناسان بازرگانی فونیکس اقدام به اندازه گیری کار می نمایند. در مورد اینکه کورین در چه فضاهایی می تواند مورد استفاده قرار گیرد، در ادامه توضیحات دقیق تری را ارائه خواهیم نمود. پس از اندازه گیری، بر اساس مدل پروژه شما و سنگی که انتخاب نموده اید، پیش فاکتوری برای شما ارسال می گردد. پس از تایید پیش فاکتور و پرداخت مبلغ پیش پرداخت توسط شما، پروسه اجرای کورین شما کلید خواهد خورد. ورق خام کورین، تبدیل به سطح مورد نظر شما شده و پس از آماده سازی، برای نصب به محل پروژه شما انتقال می یابد. این پروسه، روال کلی اجرای کورین است.
هزینه اجرای کورین ( قیمت نصب کورین )بطور حتم شما بعنوان کسی که قصد دارید برای کابینت، میز، کانتر و …. کورین سفارش دهید، می خواهید بدانید قیمت تمام شده کارتان چقدر است. این موضوع در تصمیم گیری شما بسیار اثرگذار خواهد بود. در این بخش قصد داریم پاسخ بسیاری از دوستان را بدهیم. لازم است بدانید که با توجه به نوسانات شدید ارزی از ابتدای سال ۱۳۹۷، قیمت کورین به عنوان متریال وارداتی یا متریالی که مواد اولیه آن وارداتی است، دستخوش تغییرات زیادی شده است. با توجه به تغییرات و پایین و بالا شدن قیمت این متریال، در حال حاضر نمی توان بصورت آنلاین قیمت کورین را ارائه نمود. به همین دلیل برای استعلام قیمت کورین ، بایستی با شماره های مجموعه بازرگانی فونیکس در تماس باشید:
۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰
اما اگر می خواهید بصورت حدودی قیمت کارتان را بدانید و برآورد نمایید، بصورت حدودی، برندهایی که بازرگانی فونیکس مورد استفاده برای مشتریان قرار می دهد و بعبارت دیگر، پیشنهاد ما به شماست، برای هر متر طول (تا عرض ۷۶ سانتیمتر) قیمتی در حدود ۱ الی ۱٫۵ میلیون تومان دارند. (این قیمت برای سال ۹۸ صدق می کند)
بنا براین با یک حساب سرانگشتی که کارتان چند متر طول است، می توانید قیمت حدودی کارتان را محاسبه نمایید. لازم به ذکر است، قیمت ارائه شده، برای برندهای ایرانی و خارجی کورین صدق می کند. در ادامه به بررسی موارد کاربرد کورین خواهیم پرداخت.
در عین حال می توانید از صفحه لیست قیمت انواع برندهای کورین نیز بازدید نمایید.


:: برچسب‌ها: اجرای کورین ,



نصاب ترمووود
نوشته شده در شنبه 8 تير 1400
بازدید : 202
نویسنده : websazaan

نمای ترمووود بعنوان یکی از قدیمی ترین متریال های شناخته شده به دست بشر میباشد که با خشک کردن چوب مقاومت آن را در برابر فرسایش بالا میبرد .

مفتخریم که با پرسنل اجرائی توانمند و استاد کار با سابقه درخشان در زمینه طراحی ، نظارت و اجرای نمای ترمووود با استفاده از روش های نوین و تجربه و دانشی روز افزون در این صنعت به دست که این امر موجب شده ما بعنوان یکی از بهترین نصاب ، مجری نصب و پیمانکار نصب ترموود در کشور شناخته شده و آمادگی خود را جهت فروش ، طراحی ، نظارت و اجرای نماهای ترموو با بهترین کیفیت درسراسر کشور را اعلام می داریم . در ادامه تعدادی از پروژه های اجرا شده توسط این مجموعه را خواهیم دید .

 

اکثر چوب های ترمووود که در نمای ساختمان بکار می روند چوب های Pine از مغز درخت کاج تهیه شده اند، برای جلوگیری از شل شدن حلقه های سالیانه چوب بهتر است هنگام نصب، مغز چوب به سمت داخل(به سمت زیر سازی) قرار گیرد تیم اجرای نصب ترمووود برای نصب ترمووود می تواند از روش های سنتی مثل میخ و چکش و یا روش های جدیدتر مانند تفنگ میخ زنی استفاده کند . در هنگام استفاده از میخ بایستی توجه داشت که سر میخ از سطح کار بیرون نباشد یا بلعکس داخل کار فرو رفتگی ایجاد نکند، هنگام کار با چکش نیز باید دقت داشت که از برخورد بیجای چکش و چوب جلوگیری کنیم همچنین نصاب و مجری نصب و پیمانکار ترمووود باید برای استفاده از پیچ بجای میخ باعث ایجاد استحکام بهتری در اتصال بین دو چوب چوب نما و چو زیر سازی) می گردد .


:: برچسب‌ها: نصاب ترمووود ,



نحوه استفاده رنگ ترافیکی
نوشته شده در جمعه 7 تير 1400
بازدید : 267
نویسنده : websazaan

رنگ ترافیکی مانند سایر تجهیزات ترافیکی نیز کاربرد و فواید خاص خود را دارا می باشد. رنگ های ترافیکی استفاده شده در خیابان ها و جاده های درون شهری و برون شهری هر کدام نشانگر یک موضوع خاص و یا یک نوع هشدار می باشد. رنگ های ترافیکی استفاده شده در جاده ها به گونه ای با روش مهندسی و مطابق با قانون و مقررات خاص کنترل ترافیک رنگ آمیزی شده می باشد. شرکت جهان ترافیک انواع رنگ های سرد و گرم ترافیکی را با کمک مواد اولیه درجه یک تولید نموده و با ارزان ترین قیمت به فروش می رساند. رنگ های ترافیکی در انواع رنگ های مختلفی تولید شده و به فروش می رساند. رنگ های ترافیکی را همه در میان جاده ها و خیابان ها دیده ایم و از کاربرد آن ها تا حدود زیادی آشنا هستیم. 

 

رنگ ترافیکی شامل موارد ذیل می باشد

– رنگ ترافیکی آلکید-کلرو کائوچو؛ 
– رنگ ترافیکی آکریلیک ترموپلاست؛ 
– رنگ استخری بر پایه رزین آکریلیک؛ 
– رنگ استخری بر پایه رزین وینیل؛

قیمت هر کیلو رنگ ترافیکی

لیست قیمت رنگ های ترافیکی

رنگ های ترافیکی به رنگ هایی گفته می شود که در مشخص کردن مسیرها و علائم زمینی ترافیکی مورد استفاده قرار می گیرند. این رنگ ها به رنگ ترافیک محوری ، رنگ ترافیک جدولی و رنگ ترافیک عابر پیاده تقسیم می شود. رنگ ترافیکی بر پایه رزین های اکریلیک، ترموپلاست، طراحی گردیده است . رنگ های ترافیکی به دلیل مقاومت بالای سایشی و مقاومت های خوب مکانیکی و ضربه پذیری، انعطاف پذیری بالا برای مصارف ترافیکی در سطوح بتنی و آسفالت، پیشنهاد می گردد.

ویژگیهای رنگهای ترافیکی 

  • خشک شدن سریع رنگ ترافیکی

  • مقاومت سایشی بالای رنگ ترافیکی

  • مقاومت جوی بالا در رنگ ترافیکی  و استخری

  • چسبندگی بالای رنگ ترافیکی به آسفالت و بتن

رنگ ترافیکی، از جمله شیوه های بسیار موثر علامت گذاری و راهنمایی رانندگان و عابرین پیاده می باشد. رنگ ترافیکی، کاربرد و تاثیرگزاری خود را با ایجاد نشانه های بین المللی و استاندارد بر روی سطح آسفالت، به نمایش می گذارد.اجرای رنگ ترافیک، چالش هایی دارد که تولید کنندگان رنگ ، برای برطرف کردن و عبور از آنها انواع رنگ های ترافیکی را تولید کرده اند و سعی در ارتقای این محصول داشته اند.


:: برچسب‌ها: نحوه استفاده رنگ ترافیکی ,



مجری اجرای کوارتز
نوشته شده در جمعه 6 تير 1400
بازدید : 196
نویسنده : websazaan

فونیکس مجری اجرای کوارتز

صفحات کوارتز نسبت به صفحات کورین دارای مقاوت و سختی بیشتری هستند و با توجه با این موضوع این صفحات در طول زمان دچار خط و خش نمیشوند و مفید برای مکان هایی است که مقاومت سطوح دارای اهمیت است.  مزیت صفحات کوارتز صاف، یکدست و براق‌ بوده آنهاست. نگهداری از این سنگ‌های ضدلک، ضد خش و آنتی‌باکتریال در مقایسه با باقی سنگ‌های مصنوعی و طبیعی راحت‌تر است. گروه بازرگانی فونیکس با استفاده از تجربیات خود در زمینه طراحی، عرضه و اجرای کوارتز به صورت حرفه ای توانسته انواع طرح ها را در ابعاد و  فرم های مختلف اجرا و پیاده سازی کرده و نظرات مشتریان را به خود جلب کند.

 

 

 ۰۲۶-۹۱۳۰۲۵۶۰ ، ۰۲۱-۹۱۳۰۲۵۶۰


:: برچسب‌ها: مجری اجرای کوارتز ,



صفحه کابینت spl فونیکس
نوشته شده در جمعه 5 تير 1400
بازدید : 204
نویسنده : websazaan

اس پی ال (SPL) نسل جدید ورق های HPL و کامپکت میباشد که در واقع از لایه های بسیاری از کاغذ در ترکیب با رزین فنولیک که تحت دما و فشار زیاد پرس میشوند، تولید شده است.
ورق فشرده اس پی ال (SPL) دارای قابلیت ها و مزایای بی شماری است که عمده آنها : ضد لک بودن، ضد آب، ضد اکتریسیته، مقاوم در مقابل انواع اسید وباز، آنتی باکتریال، نظافت آسان، لکه پذیر نیست و …. می باشند.
طیف گسترده قابلیت ها در کنار ظاهر زیبا و استحکام بالا باعث شده این متریال مناسب استفاده در انواع فضاها و کاربری ها باشد.

پنل مستحکمی است که تحت دما و فشار بالا تولید می شود . این متریال جدید توسط استودیوی ایتالیایی Laviani طراحی و در نمایشگاه Xylexpoمیلان در سال 2016 رونمایی شد و برای اولین بار و به صورت انحصاری توسط بازرگانی افراش پلاس در ایران عرضه میگردد .
واژه سینکرونایز ( Synchronize ) به معنی هماهنگی و منطبق شده میباشد که بیانگر تطبیق و هماهنگی طرح و برجستگی SPl میباشد . این سری از SPL ها با فینیش Moon و در ضخامت 12 میلیمتر تولید میشود . علت این نامگذاری به دلیل الهام گرفتن طراح از سطح کره ماه به منظور خلق این فینیش میباشد .
این محصول به دلیل پروسه پیشرفته تولید دارای مزیت های بسیاری میباشد که باعث شده در طیف گسترده ای از اماکن قابل استفاده باشد

مزایای SPL:

1. کاملا ضد آب
2. مقاومت بسیار بالا در مقابل خش پذیری
3. ضد حریق ( Euroclass B )
4. 97% آنتی باکتریال
5. مقاوم در برابر 22 نوع اسید
6. سادگی کار و اجرا به وسیله ابزار آلات صنایع چوب

 

صفحه کابینت spl فونیکس


:: برچسب‌ها: صفحه کابینت spl ,



سنگ مرمریت
نوشته شده در جمعه 4 تير 1400
بازدید : 231
نویسنده : websazaan

سنگ مرمریت نمونه ای از سنگ های محبوب ساختمانی در میان خریداران شناخته می شود. استفاده از این سنگ بیش تر در فضای سربسته صورت می گیرد. از آن جایی که تغییرات آب و هوایی می تواند بر مقاومت و شکل ظاهری این سنگ تاثیر بگذارد، بهتر است در نمای بیرونی مورد استفاده قرار نگیرد.

برای مثال ایجاد شکستگی، ترک خوردگی، تغییر رنگ و رنگ پریدگی از جمله تاثیرات سوء قرار گرفتن این سنگ در نمای بیرونی می باشد. آن چه که در ادامه این مطلب از ساختمانچی و فونیکس به بیان آن خواهیم پرداخت، توضیحات تکمیلی در مورد سنگ مرمریت می باشد. در ادامه با ما همراه باشید.

مشخصات سنگ مرمریت

سنگ مرمریت از جمله سنگ هایی است که مقاومت زیادی در برابر حرارت از خود نشان می دهد. این سنگ در برابر اسید آسیب پذیر بوده و در صورت مجاورت با تغییرات آب و هوایی دچار تغییر در شکل ظاهری می شود. این سنگ وزنی در حدود ۲۵۶۰ کیلوگرم بر متر مربع دارد و مقاومت فشاری و پایایی آن از سنگ تراورتن بالاتر و از سنگ گرانیت پایین تر می باشد.

از آن جایی که سنگ مرمریت خاصیت آهکی دارد، جذب آب در آن بسیار بالا می باشد و به همین خاطر استفاده از آن در مکان هایی مانند حمام اکیدا توصیه نمی شود. بسیاری از افراد بر این باورند سنگ مرمر و سنگ مرمریت با یکدیگر شباهت دارند. ولی این تصور کاملا غلط بوده و این سنگ ها با یکدیگر متفاوت می باشند.

برای افزایش مقاومت سنگ های مرمریت از چسب و رزین یا اپوکسی در پشت سنگ استفاده می شود. به طور کلی می توان گفت سنگ های مرمریت از مقاومت چندان بالایی برخودار نمی باشند. از این رو بهتر است در مکان های پر رفت و آمد از این سنگ استفاده نشود، چرا که به مرور زمان دچار فرسودگی می شود.

با این حال این سنگ نمونه ای از بهترین و زیباترین سنگ هایی است که می توان در فضای داخلی مورد استفاده قرار داد. هرچه سنگ های مرمریت از تراکم بالاتری برخوردار باشند، مرغوبیت بیش تری داشته و از دوام بیش تری نیز برخوردار می باشند.

از جمله ویژگی هایی که باعث متمایز شدن این سنگ با سایر سنگ ها شده است، قابلیت ساب پذیری سنگ های مرمریت می باشد. از این سنگ می توان به عنوان کفپوش و دیوارپوش استفاده کرد.

سنگ مرمریت نوعی سنگ آهکی رسوبی می باشد. این درحالی است که سنگ مرمر نوعی سنگ آهک حاصل از دگرگونی است. سنگ های مرمریت بر اساس میزان دگرگونی صورت گرفته بر روی آن ها به سه دسته سنگ کریستال، ابری و چینی تقسیم بندی می شوند. این سنگ بر اساس شکل ظاهری رنگ های متفاوتی دارد و از این رو می تواند سلیقه های مختلف را پاسخگو باشد.


:: برچسب‌ها: سنگ مرمریت, سنگ طبیعی ,



بازدید : 216
نویسنده : websazaan

چرا باید رنگ ترافیکی کمتر سمی خریداری کنیم؟

آلاینده های حاصل از رنگ های خط کشی پایه محلول متداول (رنگ هایی که برای خط کشی جاده ها و پارکینگ ها به کار می روند) برای سلامت ما و محیط زیست خطرناک هستند. این رنگ ها میزان زیادی مواد آلاینده ی ارگانیک خطرناک (VOC) از خود ساتع می کنند، این آلاینده ها خطر بزرگی برای لایه ی اوزون و سلامت مردم هستند.
اگرچه رنگ های خط کشی با دوام یک بار مورد انتقاد حرفه ای های صنعت رنگ کاری سطوح مسطح قرار گرفته است، اما از آن زمان تا الان، تکنولوژی این صنعت پیشرفت چشمگیری داشته است. امروز، رنگ های خط کشی پایه آب و بیولوژیکی جایگزین های دوستدار محیط زیست و بادوامی بوده و همچنین رقیب سرسختی برای محصولات پایه بنزین هستند.
بهترین اعمال در خرید محصولات دوستدار محیط زیست: رنگ های خط کشی و علامت گذاری
وزارت خدمات اقتصادی(DES) و وزارات اکولوژی واشنگتن، گزارشی مبنی بر بهترین اعمال دوستدار محیط زیست در ارتباط با رنگ های خش کشی راه ارائه دادند. این گزارش بر تهدیدهای اکولوژیکی و سلامت انسان مرتبط با رنگ های علامت گزاری و خط کشی پایه محلول و پایه بنزین (که برای خط کشی بزرگ راه ها، پارکینگ ها، جاده ها و باند فرود فرودگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند) تمرکز کرده است. به خصوص، در روز های داغ تابستان اجزای VOC حاصل از رنگ ها با نیتروژن اکسید موجود در اتمسفر ترکیب شده و گاز اوزون یا مه دود ایجاد می کنند. این آلاینده ها برای انسان ها و اتمسفر بسیار مضر هستند. چون دانشمندان کشف کردند که رنگ های پایه بنزین استاندارد باعث بروز مشکلاتی برای محیط زیست و سلامت انسان می شوند. آژانس حفاظت محیط زیست (EPA) راهکارهایی برای کاهش میزان VOCها در محصولات مختلف ارائه داده است (به خصوص برای رنگ های خط کشی).

چرا رنگ های خط کشی کمتر سمی انتخاب بهتری هستند؟

DES ایالت واشنگتن چندین دلیل برای نتخاب رنگ های با VOC کمتر ذکر کرده است:
• رنگ های پایه آبا و پایه بیولوژیکی خطر و زیان خیلی کمتری برای سلامت انسان دارند.
• رنگ های خط کشی کمتر سمی که محتوای VOC کمتری دارند، مه دودهای خطرناک برای محیط را وارد اتمسفر نمی کنند.
• محلول های سرشار از VOC یا رنگ های پایه بنزین باعث سرطان می شوند.
• محتوای زیاد کرمیم و دیگر فلزات سنگین در رنگ های خط کشی سنتی، ممکن است در نهایت با ذخایر آب ترکیب شده و خطرات گسترده و جهانی در پی داشته باشد.
• نقاشانی که به طور مرتب با محصولات پایه محلول سر و کار دارند، با خطرات سلامتی خیلی جدی تری مواجه هستند.
• رنگ های خط کشی پایه بیولوژیکی ماندگاری برابر یا حتی بهتری نسبت به رنگ های پایه محلول دارند.
BioStripe، یک رنگ خط کشی ماندگار
اگرچه شرکت های رنگ کاری زیادی در تلاش هستند با تغییر فرمول ها، میزان VOC محصولات خود را کاهش دهند، اما هنوز هم که هنوزه از همان مواد پتروشیمیایی به عنوان پایه استفاده می کنند.
BioStripe از یک دیدگاه خیلی نوین به چالش کاهش VOC می پردازد. BioStripeاولین رنگ خط کشی سوی آلکید است که از یک ماده ی قابل بازیافت و ماندگار به نام روغن soybean استفاده می کند. علاوه بر این، BioStripe مقاومت خیلی زیادی در مقابل گرد و خاک و دیگر عوامل پاک کننده ی رنگ دارد و این ویژگی به خاطر فرمول خلاقانه ی ساخت این رنگ است.
BioStripe تنها رنگ خط کشی ای است که دارای تاییدیه ی USDA می باشد. این محصول تنها رنگ خط کشی آب پایه ی ماندگار موجود در بازار است. علاوه بر این، این رنگ به همان اندازه ی رنگ های پایه بنزین مقرون به صرفه است.
در کل، سیستم مدارس، بیمارستان ها و پارک های عمومی که قصد دارند پروژه ای که انجام می دهند ماندگاری زیادی داشته باشد، از رنگ های BioStripe برای پارکینگ ها و مسیرهای خود استفاده می کنند. در واقع، در سال ۲۰۱۶، EPA یکی از بهترین جایزه های مرتبط با عملیات حفظ محیط زیست را به Medford Township واقع در نیوجرسی اعطا کرد. یکی از این عملیات، به کارگیری رنگ های BioStripe برای پارکینگ ها بود.
جایزه ی Katerva: “جایزه ی نوبل ماندگاری”
در سال ۲۰۱۶، BioStripe به خاطر استفاده ی نوآورانه از مواد کشاورزی ماندگار در تولید رنگ خط کشی با کیفیت از Soybean نامزد دریافت جایزه ی Katerva شد. جایزه ی Katerva مختص شرکت هایی است که محلول های ماندگار انقلابی ای تولید می کنند و محصولات آنها تاثیر قابل توجهی در طول سالیان متمادی داشته باشند.
BioStripe توسط شورای Soybean اوهایو، صنایع رنگ و روکش و موسسه ی تحقیقت کاربردی کشاورزی پشتیبانی شده است.


:: برچسب‌ها: رنگ ترافیکی ,



نصاب ترموود کرج
نوشته شده در جمعه 4 تير 1400
بازدید : 204
نویسنده : websazaan

نصاب ترموود کرج

چوب نما که اصطلاحا به آن ترمووود گفته می شود پس از فرآیندهای گرمایی و تحت فشار خلا ، اصطلاحا فرآوری شده و جهت ساخت نمای چوب در پوشش نمای چوبی بیرونی ساختمان و یا اماکن روباز استفاده می شود.
چوب ترمو به خودی خود وعلی رغم اهمیت کیفیت ترمو آن در برابر شرایط جوی مقاومت کافی ندارد.چوب در نمای ساختمان و نمای چوبی مغازه بسیار کاربرد دارد لذا حتما باید پوشش رنگ اورگانیک مناسبی روی آن قرار بگیرد.قیمت ترمووود به دو مولفه بستگی دارد اول جنس ترموودبا نمای چوبی ساختمان و دوم ضخامت ان مثلا نمای چوبی با همان چوب ترموود یا ترمو وود در مجاورت شرایط اقلیمی بهتر است حد اقل 19 میلیمتر باشد .جهت دریافت اطلاعات کامل تر و استعلام قیمت چوب ترمو و ترمووود قیمت و فروش چوب نما ، ارسال جهت نصب چوب ترموود (نصاب چوب)از صفحه اینستا گرام با ادرس phonix-company.com بازدید نمائید و یا با شماره های قید شده تماس بگیرید.

چوب ترمو نمای در کرج

 

:: برچسب‌ها: نصاب ترموود کرج ,



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 19 صفحه بعد