پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نحوه طراحی فروشگاه اینترنتی کرج در 3 مرحله
نوشته شده در دو شنبه 29 فروردين 1401
بازدید : 132
نویسنده : websazaan

طراحی فروشگاه اینترنتی کرج

طراحی فروشگاه اینترنتی کرج آنها ممکن است کاری دلهره آور به نظر برسد، اما واقعاً اینطور نیست. اگر می خواهید در 3 مرحله خرید آنلاین تجارت الکترونیک را بیاموزید، به پیشنهادات زیر مراجعه کنید.

1. طراحی وب

در حالی که بسیاری از شرکت ها سرمایه گذاری در ساخت یک سایت تجارت الکترونیک سفارشی را انتخاب می کنند، استفاده از یک قالب وب که قبلاً با استفاده از Shopify یا یک سرویس شرکتی ایجاد شده است بسیار ساده تر و ارزان تر است. در حالی که هنوز نیاز به یافتن طرحی وجود دارد که متناسب با اقلام باشد و مشتریان را تشویق به خرید کند، به طور کلی بهتر است یک طرح ساده و سنتی را انتخاب کنید که برای موبایل بهینه شده و بهترین تجربه کاربری را به خریدار می‌دهد.


طراحی وب ساده و سرراست، روی جایی که باید باشد تمرکز می کند و باعث حواس پرتی نمی شود که در نهایت منجر به فروش نمی شود.

 

2. محتوا و پیکربندی


در حالی که واقعیت یک امر پادشاه است، در ابتدا لازم نیست فروشگاه تجارت الکترونیک کاملاً کامل باشد. زمان بیشتری برای تبلیغ محتوا نیاز است، بنابراین در ابتدا تنظیم صفحات استاندارد مانند "درباره"، ایجاد صفحه تماس، شرایط و ضوابط، تنظیم سیاست های بازگشت و همچنین تعریف پلت فرم پرداخت راحت است. همه اینها تنظیمات اساسی هستند که همراه با محتوای با کیفیت بالا، به ایجاد اعتماد در بین خریداران بالقوه کمک می کند.

 

3. محصولات و روش های ارسال را اضافه کنید

 


بدون شک تجارت الکترونیک شانس زیادی برای موفقیت ارائه می دهد، اما اگر محصولات مورد تقاضا یا روشی برای راه اندازی آنها در فروشگاه آنلاین خود قرار ندهید، در واقع مزایای زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. با ارائه محصولات و روش های ارسال مناسب، آماده دریافت فوری سفارش از مشتریان خواهید بود. این آخرین مرحله برای ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیک کاملاً مفید است.


:: برچسب‌ها: طراحی فروشگاه اینترنتی کرج ,



بازدید : 136
نویسنده : websazaan

هر روز بیش از 5 میلیارد جستجو در گوگل انجام می شود، به این معنی که بهینه سازی موتور جستجو (سئو در کرج) - یعنی تنظیم وب سایت شما برای افزایش میزان ترافیک با کیفیتی که به آن وارد می شود - بخشی از ضروریات برای ارتباط با مخاطبان است. .

کریس هومر، تحلیلگر سئو در Mailchimp می گوید: «سئو یک تبلیغات رایگان برای تجارت است. "اگر اقداماتی را انجام دهید تا مطمئن شوید که برای جستجوهای مناسب رتبه خوبی دارید، مخاطبان مناسب را جذب خواهید کرد."

هنگامی که متوجه شدید چه چیزی به شما کمک می کند تا در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشید (یا رتبه شما را کاهش دهد)، طراحی و به روز رسانی سایت خود برای سئو آسان است. در مورد SEO در زیر بیشتر بیاموزید و لیست را دنبال کنید تا آن را در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود ادغام کنید.

موتورهای جستجو را درک کنید
موتورهای جستجو مانند گوگل و سایرین از فرمول هایی به نام الگوریتم برای تعیین اینکه کدام سایت ها باید در پاسخ به جستجو ظاهر شوند استفاده می کنند. اگرچه موتورهای جستجو به طور منظم الگوریتم های خود را به روز می کنند، روش های قابل پیش بینی زیادی برای ارزیابی یک سایت وجود دارد.

تجربه، اقتدار و اعتماد (EAT) برخی از عوامل اصلی هستند که گوگل در رتبه بندی خود در نظر می گیرد. راه های زیادی برای دریافت آن وجود دارد.

ایجاد دید
نظرات، اشاره‌های رسانه‌های اجتماعی، پیوندهایی به محتوای شما در سایر وب‌سایت‌ها و پست‌های مهمان که به وب‌سایت شما هدایت می‌شوند می‌توانند به شما در رتبه‌بندی کمک کنند. راه آسان را با پرداخت پول به شرکت ها برای خرید لینک برای شما انتخاب نکنید، زیرا گوگل این نوع رویه را تایید نمی کند.

پروفایل خود را به روز نمائید
مطمئن شوید که Google اطلاعات کسب و کار مرتبطی دارد که بر اساس آن EAT شما را پایه گذاری کند. از «Google برای کسب و کار من» برای مدیریت نمایه خود و ارتباط با مخاطبان خود در جستجوی Google و Google Maps با استفاده از داده های مکان استفاده کنید.

ارتباط خود را به Google نشان دهید
با پرداختن به این اصول رتبه بندی، به گوگل اطمینان دهید که می توانند به شما به عنوان یک وب سایت معتبر اعتماد کنند.

ارتباط جستجو گوگل و سایر موتورهای جستجو به دقت بررسی می کنند که آیا یک صفحه با هدف جستجوی کاربر مطابقت دارد یا خیر. این بدان معنی است که کاری که انجام می دهد و جایی که قرار دارد باید به وضوح در وب سایت شما قابل مشاهده باشد.
سازگار با موبایل هنگام ارزیابی صفحات یک وب سایت، گوگل صفحات موبایل را به صفحات دسکتاپ اولویت می دهد. در Mailchimp به شما اجازه می‌دهیم پیش‌نمایش نحوه نمایش وب‌سایت شما در دستگاه تلفن همراه را مشاهده کنید، بنابراین می‌توانید عملکرد آن را در هر سایتی بررسی کنید.
سرعت بارگذاری صفحه یک صفحه باید در سریع ترین زمان ممکن (به گفته گوگل ترجیحا بین یک تا سه ثانیه) بارگذاری شود تا کاربر تجربه خوبی از وب سایت داشته باشد.

 



بازدید : 135
نویسنده : websazaan

نکته اصلی سئو در کرج این است که "اصیل باشید": گوگل به اصالت پاداش می دهد
من همیشه دوست دارم در مورد اصالت به عنوان اولین نکته برای موقعیت یک صفحه وب صحبت کنم، زیرا از همه سخت تر است.

بسیاری از شرکت‌ها به اینترنت می‌آیند تا کسب‌وکار خود را نسخه‌ای از آنچه در حال حاضر وجود دارد بسازند و این تنها منجر به این می‌شود که کسب‌وکار در سایه کسانی که از آن الهام گرفته‌اند باقی بماند.

اما مهم نیست که بتوانیم پیشنهاد متفاوتی را به بازار خود ارائه دهیم، بلکه به این دلیل است که گوگل محتوای تکراری را که محتوای نازک نیز نامیده می‌شود مجازات می‌کند. در واقع یکی از دلایل جریمه های زیادی است که این موتور جستجو می تواند به شما بدهد.

شما باید در نظر داشته باشید که تمام محتوای صفحه وب شما باید توسط خودتان نوشته شده باشد، تا تضمین شود که چیزی از جای دیگری کپی نکرده اید، علاوه بر این، فیلم ها و تصاویر باید اصلی باشند.

انجام این کار هیچ هزینه ای برای شما ندارد، فقط مدتی است، اما این تضمین می کند که محتوای ارزشمندی را از طریق صفحه وب خود ارائه دهید، و موتورهای جستجوی وب مانند گوگل آن را در نظر بگیرند و موقعیت خوبی را در وب به شما ارائه دهند که این همه تلاش سزاوار است. .

اگرچه تمام توصیه های سئو در مورد محتوای وب سایت شما نیست، من پیش بینی می کنم که محتوای وب سایت شما باید اولین نقطه قوت شما در سطح سئو و شرط بندی در موقعیت وب باشد. اگر محتوای وب شما بی عیب و نقص نباشد، همه چیز دیگر بی فایده است!

مطالعه کلمات کلیدی: نکات سئو را با توجه به پارامترهای جستجوی خود اعمال کنید
ایجاد صفحه وب شما یک چیز است و کاملاً دیگر موقعیت وب سایت آن است. باید درک کنید که محتوا بر اساس پارامترهای جستجو قرار می گیرد که در این مورد به عنوان کلمات کلیدی یا کلیدواژه شناخته می شوند.

کلمات کلیدی از جایگاه تجاری که شرکت شما در آن گنجانده شده است تعیین می شود. بنابراین، یکی از مهم ترین نکات سئو، برای قرار دادن یک صفحه وب، شناخت عادات جستجوی مشتریان و جستجوی کلمات کلیدی مناسب است.

به یاد داشته باشید که همه کسانی که کسب و کارهایی شبیه به شما در اینترنت دارند به دنبال بیشترین جستجو و تکرار کلمات کلیدی در موتورهای جستجوی وب مانند گوگل خواهند بود، بنابراین این کلمات کلیدی هستند که بیشترین رقابت را در سطح موقعیت یابی وب دارند. با این حال، باید از خود بپرسید که آیا می‌خواهید وارد آن رقابت شوید یا روی کلمات کلیدی کمتر محبوب، رقابتی کمتر، اما نتایجی که با آن‌ها، شاید نه به این چشمگیر، اما سریع‌تر به دست می‌آورید، تمرکز خواهید کرد.

توصیه سئوی من در این زمینه این است که هنگام تعریف استراتژی موقعیت یابی وب خود، اندازه کاری را که می توانید انجام دهید یا محول کنید و در مورد دومی، بودجه ای که دارید را درک کنید و اهداف واقع بینانه و قابل دستیابی را بر اساس آن تعیین کنید.

همچنین مهم است که محتوای وب سایت خود را با کلمات کلیدی بارگذاری نکنید، موتورهای جستجو احمق نیستند! آن‌ها می‌دانند که شما می‌خواهید اول در نتایج جستجو ظاهر شوید و به همین دلیل، بیش از حد کلمات کلیدی در محتوای وب را جریمه می‌کنند تا به چیزهای دیگری مانند کیفیت محتوا در مقابل کاربر و شهرت بیشتر اهمیت دهند. صفحه وب شما. .

ایجاد و نگهداری وبلاگ با یک برنامه سئو میان مدت و بلند مدت
بدون شک، این توصیه سئو است که اکثر شرکت ها به آن توجه می کنند: شرکت شما به یک وبلاگ نیاز دارد.

یک وبلاگ به شرکت شما کمک می کند تا در مقابل چشمان مشتریان بالقوه شما و موتورهای جستجوی وب مانند گوگل فعال بماند، اما همچنین دارای منبعی است که می توانید با آن به مشتریان خود اطلاع رسانی و آموزش دهید.

اما اگر یک وبلاگ ایجاد می کنید، باید آن را فعال نگه دارید. من به شما نمی گویم که باید هر روز محتوا آپلود کنید، اما با مقداری فرکانس. در غیر این صورت، تمام پتانسیل سئوی آن از بین می رود، کمکی به موقعیت یابی وب سایت شما نمی کند و به مشتری بالقوه شما تصویر بسیار بدی می دهد.

هنگام نوشتن مقاله برای وبلاگ خود، به طور طبیعی از کلمات کلیدی در محتوایی که تولید می کنید استفاده کنید، اما به یاد داشته باشید که با توجه به مشتریان خود بنویسید و نه با موتور جستجو. تعادل کامل را پیدا کنید!


:: برچسب‌ها: سئو در کرج ,



نکاتی برای ایجاد موقعیت سئو در وب سایت شما
نوشته شده در چهار شنبه 17 فروردين 1401
بازدید : 137
نویسنده : websazaan

این نکات سئو در کرج به موضوع قابل مشاهده بودن کسب و کار شما می پردازد و می دانید چه می گویند: "آنچه نشان داده نمی شود فروخته نمی شود".

اگر فکر نمی کردید روی موقعیت وب سایت خود در موتورهای جستجو کار کنید، وقت آن رسیده است که این کار را انجام دهید. در غیر این صورت، همه چیز را به رقبای خود آزاد می‌گذارید، در حالی که خودتان هیچ چیزی از وب‌سایت خود به دست نمی‌آورید.

تعیین موقعیت یک صفحه وب هرگز به این آسانی که فکر می کنید نیست. در واقع، این یک فعالیت ثابت است که نیاز به فداکاری زیادی دارد: نتایج پیشرو هستند و این دقیقاً همان چیزی است که ما را برای ادامه کار انگیزه می دهد.

البته با علم به اینکه باید سایت خود را جایگاه یابی کنیم و تمایل به انجام آن برای ما کافی نیست. در آنجاست که ما شروع به تحقیق در مورد این موقعیت یابی وب می کنیم یا خدمات یک آژانس سئو و موقعیت یابی وب را ارزیابی می کنیم.

 

:: برچسب‌ها: سئو در کرج ,