راهنمای کامل کمپین های تبلیغاتی در آمازون و 6 نکته برای موفقیت آنها
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 144
نویسنده : websazaan

در زیر راهنمای کامل مبتدیان برای تبلیغات در استراتژی تجارت الکترونیک آمازون آمده است راهنمای کامل مبتدیان برای تبلیغات در آمازون
آیا آمازون جهان را در دست گرفته است؟ خب، من تخمین می زنم که نیمی از حقوقم را در آمازون پرایم خرج می کنم. مقاومت در برابر راحتی و مقرون به صرفه بودن آمازون، خواه خرید دستمال کاغذی و لوازم نظافت، خرید تصادفی محصولات آشپزخانه یا سفارش دادن تنقلات مورد علاقه خود به صورت عمده باشد.

اگر شما مانند من از طرفداران خرید آمازون نیستید، احتمالاً مشتریان شما طرفدار خرید آمازون هستند. 300 میلیون کاربر آمازون وجود دارد و تخمین زده می شود که 80 میلیون آمریکایی عضو Amazon Prime هستند! در واقع، تعداد خانه‌های آمریکایی بیشتر از آنهایی که به طور منظم در کلیسا شرکت می‌کنند یا تلفن ثابت دارند، حساب‌های آمازون پرایم دارند!

با تعداد زیادی از کاربرانی که در آمازون خرید می کنند، چیزهای زیادی در مورد ما می دانند…



Shareen Pathak در Digiday می‌گوید: «Google داده‌های جستجو را ارائه می‌کند، فیس‌بوک سطوح علاقه را برجسته می‌کند، اما این آمازون است که قدرت واقعی را دارد زیرا آنها می‌دانند مردم چه چیزی می‌خرند و چگونه آن را انجام می‌دهند.

بنابراین، چرا برای جلب توجه به محصولات خود در آمازون تبلیغ نمی کنید؟ اگر در سراسر Google Shopping، Display Network، فیس بوک و اینستاگرام بوده اید، خوب، زمان بهتری برای نفوذ به یکی از بزرگترین شبکه های تبلیغات آنلاین باقی مانده وجود ندارد. برای کسب و کارهای تجارت الکترونیک، تبلیغات آمازون کار بیهوده ای است.

من این راهنما را ایجاد کردم تا شما را با اصول اولیه شروع تبلیغات آمازون آشنا کنم تا توجه بیشتری به محصولات خود داشته باشید و در نهایت بازدهی بالاتری داشته باشید!

تبلیغات آمازون چیست؟

مشابه نحوه عملکرد جستجوی گوگل، وقتی یک کلمه کلیدی را در کادر جستجوی آمازون تایپ می کنید و نتایج ظاهر می شوند، برخی از بهترین نتایج به پست های حمایت مالی می شوند - اینها تبلیغات آمازون هستند. آنها با یک متن دقیق "حمایت شده" یا "تبلیغاتی" مانند تصویر زیر نشان داده شده اند.

تبلیغ‌کنندگانی که می‌خواهند محصولات خود را در آمازون دید بیشتری داشته باشند، می‌توانند با پیشنهاد دادن برای کلمات کلیدی خاص، هزینه این مکان‌ها را بپردازند، که باعث افزایش دید آنها در SERP‌های آمازون می‌شود. هنگامی که یک خریدار روی تبلیغ خود کلیک می کند، مبلغی از تبلیغ کننده دریافت می شود. شما اساساً می توانید پلت فرم تبلیغاتی آمازون را به عنوان نسخه آمازون AdWords ببینید.

تبلیغات آمازون همچنین می تواند در صفحات تک محصولی ظاهر شود. به عنوان مثال، با نگاه کردن به بطری آب زیر، می توانم افزودنی برای عینک آفتابی را در سمت راست سمت راست صفحه ببینم.

آیا باید در آمازون تبلیغ کنم؟

آیا محصول ملموسی را می فروشید که مصرف کنندگان بتوانند به صورت آنلاین خریداری کنند؟ اگر بله، پس پاسخ مثبت است، باید در آمازون تبلیغ کنید! آمازون راه دیگری را در اختیار شما قرار می دهد تا توجه بیشتری به محصولات خود و احتمالاً خریداران بیشتری داشته باشید.

اگر مردد هستید، با محصولی که از قبل می‌دانید به خوبی آنلاین می‌فروشد شروع کنید. به عنوان مثال، اگر تجهیزات ورزشی می‌فروشید و راکت‌های تنیس همیشه پرفروش‌ترین محصول شما به‌صورت آنلاین بوده است، با تبلیغاتی برای پرفروش‌ترین راکت خود شروع کنید. هنگامی که شروع به مشاهده بازگشت سرمایه با این تبلیغ کردید، مارک ها و انواع بیشتری از کارگزاران را برای گسترش کمپین خود ترکیب کنید.

یکی دیگر از دلایل قانع کننده برای تبلیغات در آمازون این است که اگر از آمازون PPC استفاده می کنید، احتمالاً رتبه بندی ارگانیک آمازون شما نیز بهبود می یابد. سلیکس می‌گوید: «بارها و بارها مشاهده کرده‌ایم که رتبه‌بندی ارگانیک برای آن دسته از کلمات کلیدی که با موفقیت در تبلیغات PPC آمازون استفاده شده‌اند، بسیار بهینه شده است. این تا حدودی به دلیل فروش اضافی ایجاد شده توسط آمازون ادوردز برای افزایش سابقه فروش محصول است. سابقه فروش یک عامل رتبه بندی بسیار قدرتمند است. اگر محصولی بهتر بفروشد، آمازون آن را در رتبه بندی نتایج جستجو بالاتر قرار می دهد.



بنابراین نه تنها با سرمایه گذاری در تبلیغات آمازون می توانید فروش محصولات خود را افزایش دهید، بلکه می تواند رتبه ارگانیک محصولات شما را نیز افزایش دهد. آیا زندگی معامله گران می تواند بهتر از این شود؟

هزینه های تبلیغات آمازون
بنابراین چقدر تبلیغات در آمازون اجرا می شود؟
طبق گفته Rob Sieracki در Practical Ecommerce، میانگین CPC در آمازون به ندرت بیش از 0.35 دلار است، که باعث می شود آن را بر اساس CPC مقرون به صرفه تر از تبلیغات جستجو در AdWords یا Bing Ads کرده و با برخی از پایین ترین CPC در تبلیغات فیس بوک مقایسه کنید.

یا گوگل ویو با توجه به اینکه جستجوهای آمازون نیت تجاری زیادی را نشان می دهد، این اعداد امیدوارکننده هستند! (در ادامه این راهنما، نکاتی را برای کمک به کاهش هزینه های تبلیغات آمازون به اشتراک خواهیم گذاشت.)

آمازون هزینه اشتراک اضافی یا هزینه های راه اندازی را برای انجام آمازون دریافت نمی کند. تمام هزینه ای که برای خدمات اجرایی استفاده می کنید پرداخت می کنید. شما می توانید این هزینه ها را برای فروش FBA در آمازون با استفاده از ماشین حساب FBA محاسبه کنید. اگر محصولات شما قبلاً در پایگاه داده آمازون هلند آپلود شده است، فقط باید شماره محصول آمازون (ASIN) خود را وارد کنید. اگر محصول شما هنوز در لیست نیست، از یک محصول مشابه برای محاسبه هزینه ها استفاده کنید. در مرحله بعد، اندازه و وزن بسته را وارد می کنید و آمازون هزینه حمل و نقل محصول شما را محاسبه می کند. وقتی خودتان در آمازون بفروشید، کالای فروخته شده کمیسیون پرداخت می کند. آمازون این را هزینه ارجاع می نامد. هزینه های دریافت شده توسط آمازون بر اساس دسته بندی محصول متفاوت است، اما معمولا بین 7 تا 15 درصد است.

تفاوت بین تبلیغات سلف سرویس و تبلیغات پریمیوم چیست؟
وقتی شروع به کاوش در صفحات اطلاعات عمومی تبلیغات در آمازون می کنید، ممکن است در مورد تفاوت بین تبلیغات سلف سرویس و تبلیغات ممتاز در دو نوار کناری، تبلیغات سلف سرویس در مقابل تبلیغات، کمی گیج شوید. تبلیغات پریمیوم در زیر نشان داده شده است:



:: برچسب‌ها: تبلیغات در کرج , مشاوره تبلیغاتی در کرج ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: