پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 139
نویسنده : websazaan

سئو کرج یا بهینه سازی موتور جستجو فرآیند توسعه وب سایت هایی است که مطابق با نیازهای موتورهای جستجوی مختلف مانند گوگل یا بینگ باشد تا در اولین نتایج جستجو برای کلمات و عبارات کلیدی مورد استفاده توسط مشتریان بالقوه شرکت ها، پروژه ها و مشاغل ظاهر شوند.

موتورهای جستجو منبع 70 درصد از بازدیدهای وب سایت هستند، جایی که بازدیدکنندگان وب سایت برای پاسخ به سؤالات خاص یا جستجوی یک محصول یا خدمات با صدها موضوع منتشر شده به موتورهای جستجوی مختلف متوسل می شوند تا به سؤالات بازدیدکنندگان پاسخ دهند و وجود وب سایت برای اکثر شرکت ها و پروژه های تجاری که جایگزین های متعددی را با هزینه ارائه می دهند مناسب با وسایل ارتباطی راحت و سریع که بهتر از کانال های خرید سنتی است.




بازدید : 139
نویسنده : websazaan

اگر به نوشتن محتوا علاقه دارید و به دنبال فعالیت در این زمینه هستید، بدون شک در مورد سئو کرج یا همان چیزی که در زبان عربی به بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو معروف است، چیزهای زیادی شنیده اید. شاید سعی کردید در مورد آن مطالعه کنید، اما از حجم عظیمی از اطلاعات در مورد این مفهوم که باعث می شد احساس کنید گم شده اید شگفت زده شدید. نگران نباشید، در مقاله امروز راهنمای جامعی را در اختیار شما قرار می دهیم که به تمامی سوالات شما در مورد این مفهوم به روشی آسان و ساده پاسخ می دهد. وب سایت For9a را مرور کنید


:: برچسب‌ها: سئو کرج , سئو در کرج , شرکت سئو کرج ,



سئو وب سایت کرج
نوشته شده در شنبه 14 دی 1400
بازدید : 143
نویسنده : websazaan

اصول زیادی برای بهینه سازی وب سایت و سئو سایت کرج باید مورد استفاده قرار گیرد. اما هنگام صحبت در مورد سئوی وب سایت بله، این اصول و قوانین باید به صورت حرفه ای مورد استفاده قرار گیرند.

در این مقاله به چند قانون می پردازیم که می توانید از آنها برای بهبود حرفه ای سایت خود استفاده کنید.

افزایش سرعت بارگذاری صفحه در سئو سایت تاثیر دارد زیرا کاربر می تواند زودتر به محتوای مورد نظر خود برسد و نیازهای خود را برآورده کند.

عوامل زیادی وجود دارند که می توانند بر سرعت بارگذاری یک وب سایت تأثیر بگذارند و این عوامل نیز می توانند مستقیماً بر بهینه سازی وب سایت تأثیر بگذارند.

 


:: برچسب‌ها: سئو کرج , سئو در کرج , شرکت سئو کرج ,



بازدید : 143
نویسنده : websazaan

تبلیغات آمازون چیست؟ انواع آن چیست و چه تفاوتی با هم دارند؟ چگونه یک کمپین تبلیغاتی راه اندازی کنیم و چه نکاتی مهم است که به فروشندگان کمک می کند کمپین های خود را در آمازون موفق کنند. مشاوره تبلیغاتی در کرج


:: برچسب‌ها: تبلیغات در کرج , مشاوره تبلیغاتی در کرج ,



بازدید : 144
نویسنده : websazaan

اگر در زمینه تبلیغات فعالیت می کنید مطمئناً به اهمیت برنامه ریزی قبل از اجرای کمپین های تبلیغاتیدر کرجواقف هستید.فرآیند برنامه ریزی یکی از مهمترین فرآیندهایی است که تبلیغ کنندگان برای ایجاد تغییر در روند مشتریان به منظور افزایش فروش به آن تکیه می کنند. با توجه به اهمیت برنامه ریزی در کمپین های تبلیغاتی، نکاتی را در اختیار شما قرار می دهیم که به تبلیغ کنندگان کمک می کند تا کمپین های تبلیغاتی خود را به موفقیت برسانند.


:: برچسب‌ها: تبلیغات در کرج , مشاوره تبلیغاتی در کرج ,



صفحه کابینت
نوشته شده در شنبه 13 تير 1400
بازدید : 271
نویسنده : websazaan

صفحه کابینت یکی از ملزومات طراحی کابینت های آشپزخانه به شمار می رود .

همانطور که میدانید در صفحات چوبی یکی از مهمترین کارها ضد آب کردن صفحه کابینت است , بخصوص در حدود اطراف سینک و بخش هایی که با رطوبت در تماس است .

مطمئنا چوب از مصالحی نیست که جذب آب آن پایین باشد و باید بوسیله رنگ ها و پوشش های مختلف این متریال زیبا را ضد آب کنیم .

متاسفانه اکثر رنگ های موجود این کیفیت را ندارند و اگر دارند از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند . برخی از پوشش ها تا لیتری یک میلیون تومان قیمت دارند و در صورت پرداخت هزینه بسیار بالا امکان ضد آب شدن وجود دارد .

در ادامه به انواع صفحه و مزایا و معایب آن ها می‌پردازیم :

در صنایع چوب فن و هنر ما فقط صفحه های تمام چوب را استفاده می‌کنیم , صفحه های تمام چوب ما دو نوع دارد :

دوم صفحات تمام چوب سفارشی که از انواع چوب در کارخانه ساخته می شوند . مانند صفحه تمام چوب بلوط آمریکایی که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است . متاسفانه بلوط سفید خیلی کمیاب شده است . این چوب امکان 100% ضد آب شدن را دارد .

هیچکدام از این صفحات 100% ضد آب نیستند ولی می توان با رنگ تا 90% الی 99% آنها را ضد آب کرد .

رنگ های مورد استفاده برای ضد آب کردن

یکی از رنگ هایی که تست شده و مورد تایید ما است , رنگ ازمو آلمان است , البته فقط به رنگ آمیزی یک صفحه شما نمیتوانید یک صفحه ضد آب داشته باشید . این صفحه لازم است بیش از 10 بار در مراحل مختلف رنگ آمیزی شود . قبل از نصب و بعد از نصب , بعد از هر برش و حتی برای هر پیچ مقداری از رنگ باید استفاده شود .

داشتن یک نصاب ماهر در این بخش الزامی است . نصابی که علاوه بر دانستن مراحل برش و نصب صفحه روی کابینت به نکات رنگ کاری تسلط داشته باشد .


:: برچسب‌ها: صفحه کابینت ,



خرید اسلب چوبی
نوشته شده در شنبه 13 تير 1400
بازدید : 244
نویسنده : websazaan

:: برچسب‌ها: خرید اسلب چوبی ,



قیمت سنگ طبیعی
نوشته شده در شنبه 12 تير 1400
بازدید : 252
نویسنده : websazaan

سنگ از جمله مصالحی ست که در صنعت ساخت و ساز به وفور از آن استفاده می شود. اکثر مصالح ساختمانی با گذشت زمان کیفیت اولیه خود را از دست داده و مقاومت آنها پایین می آید اما سنگ جزء متریال هایی ست که گذشت زمان هیچ تاثیری بر آن نمی گذارد و همواره سطح طبیعی خود را حفظ می کند.
امروزه از سنگ هم در نماکاری ساختمان و هم در دکوراسیون داخلی استفاده می شود. دوام و طول عمر این ماده بسیار زیاد است و اکثر بناهایی که با سنگ ساخته می شوند سال های سال باقی می مانند. سنگ به دو دسته سنگ طبیعی و سنگ مصنوعی دسته بندی می شود.
همانطور که از نام سنگ طبیعی پیداست، طی هزاران سال توسط طبیعت شکل گرفته است. این سنگ از نقاط مختلف زمین استخراج می شود. موقعیت سنگ طبیعی تعیین کننده نوع، رنگ و بافت آن می باشد. سنگ طبیعی با منحصر به فرد بودن رنگش و نقص هایی که دارد تشخیص داده می شود.
سنگ مصنوعی محصولی ساخته انسان است که در دهه ۱۹۸۰ میلادی در بازار معرفی شد. تقاضای مردم برای دیدن سنگ هایی یکدست و یکنواخت، محرک این اختراع بود. به طور معمول، یک سنگ مصنوعی از مواد بتنی و سنگدانه تشکیل شده که با فشردن این مواد سنگ مصنوعی ساخته می شوند.
این محصول به صورت مصنوعی رنگ شده و صیقل داده می شود تا از نظر ظاهری شبیه به سنگ های طبیعی باشد. اگر از دور به این دو نوع سنگ نگاه کنید، تشخیص تفاوت بینشان دشوار است. اما اگر نگاه دقیق تری داشته باشید می توانید تفاوت را متوجه شوید. در ادامه این نوشته از فونیکس  به بیان تفاوت سنگ طبیعی و مصنوعی می پردازیم. با ما همراه باشید.


:: برچسب‌ها: قیمت سنگ طبیعی ,



چوب ترموود کرج
نوشته شده در شنبه 12 تير 1400
بازدید : 225
نویسنده : websazaan

چوب ترموود کرج

اگر میخواهید در زمینه چوب ترموود کرج اطلاعات پیدا کنید تا اخر این مقاله همراه ما باشید.

شرکت ترموود فونیکس بزرگترین شرکت واردکننده بدون واسطه و فروشنده مستقیم  چوب ترموود در ایران می باشد.

ترموود فونیکس تاکنون بیش از ده ها پروژه مختلف در زمینه ترموود و چوب نما ساختمان به عنوان مجری فعالیت داشته

که تمامی آن ها با حفظ سیاست اصلی این شرکت،یعنی رضایت مشتری بوده

ودر تمامی فعالیت های این شرکت لحاظ قرار گرفته و می گیرد.

شرکت فونیکس تضمین کیفیت ترموود های خود را می نماید.

این شرکت با همکاری با بهترین شرکت های تولیدکننده ترموود در کشورهای خارجی اعم از فنلاند و … می تواند

بهترین نوع ترموود را به مشتریان خود ارایه نموده و رضایت خاطر آنان را فراهم آورد.

ترموود فونیکس آماده شروع همکاری با کلیه عزیزانی که در زمینه اجرا نما چوبی ساختمان و یا فروش ترموود در تهران و سایر شهر های کشور می باشد.

 


:: برچسب‌ها: چوب ترموود کرج ,



ساخت سینک فونیکس
نوشته شده در شنبه 12 تير 1400
بازدید : 230
نویسنده : websazaan

مزایای استفاده از گرانیت در ساخت سینک فونیکس

آشپزخانه قلب خانه‌ی شماست. ما سالانه هزینه‌های زیادی صرف بهبود آشپزخانه‌مان میکنیم. این در صورتی است که می‌توانیم با یکبار هزینه کردن سالها از خرج‌های این قسمت طلایی خانه‌مان در امان بمانیم! یکی از مهم ترین قسمت‌های آشپزخانه، قسمت شستشوی ظرفهاست، چیزی که روزی شاید ۱ الی ۲ ساعت و حتی گاهی بیشتر ما را مشغول میکند.

 

بازرگانی فونیکس نمایندگی مرکزی فروش و پخش سینک گرانیتی فونیکس است و شرکت فونیکس هیچ گونه تعهد و گارانتی نسبت به سینک های جعلی موجود در بازار و فروشگاه های اینترنتی غیرمعتبر ندارد.

 

سینک گرانیتی فونیکس نوعی سینک ظرفشویی از جنس سنگ گرانیت به همراه رزین‌های اکریلیک و رنگ است. سینک ظرفشویی فونیکس مدل ۴۱۰ ضد ضربه است، بنابراین میتوان اطمینان حاصل کرد که سینکی که به طور مداوم درصدد برخورد اشیای سنگین است و ممکن است هرلحظه با صدمات جدی رو به رو شود، با وجود گرانیتی بودن آن در امان می‌ماند!

 

آنتی باکتریال بودن سینک ظرفشویی فونیکس مدل ۴۱۰ سبب جلوگیری رشد قارچ ها و همچنین رشد باکتری هاست. لازم به ذکر است که یکی از قابلیت های این جنس سینک، شستشوی آسان آن میباشد که تنها با یک اسفنج آغشته شده به صابون و آبکشی آن پاک و تمیز می‌شود.

 


:: برچسب‌ها: سینک فونیکس ,